wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.409 of 2.047Volgende

Wat een weertje hè.

Ik hoop wel dat het droog blijft... B)

Whee, vanavond terug naar de tijd dat ik jong was (een eeuwigheid geleden) moet draaien op een Popcornparty. Men kan letterlijk en figuurlijk zeggen "Going back in the time" and lets dance :lol::P:wacko:

Zelf draaien? Dat klinkt tof, beetje djen op een leuk feest? Geniet ervan man! Ik ga vanavond de laatste aflevering kijken van game of thrones episode 4. :)

Vandaag even nergens veel zin in. Nog moe van het lopen gisteravond op de tilburse kermis. Misschien dat we nog naar de bios gaan en anders lekker chill dagje. We krijgen nu wel nog visite.

Nieuwe handleiding gemaakt! :)Spotnet 2.0

Vakantie bijna voorbij.... Donderdag weer aan het werk.

Zo, nu al weer een week thuis. Belgie was leuk, alleen het internet is bijna steentijdperk :P

Welcome back!

Was het daar zo traag? Zat je ergens in een verlaten bos? Belgie heeft toch wel een beetje Ok verbinding? ;)

Welcome back!

Was het daar zo traag? Zat je ergens in een verlaten bos? Belgie heeft toch wel een beetje Ok verbinding? ;)

Ja, ik zat in de Ardenne en daar zit je al snel op adsl aangewezen, waarbij natuurlijk nog de telefoonkabels boven de grond zitten (heb je hier in Nederland bijna niet meer). En dat zat je natuurlijk ook nog met een wifi-signaal wat nou niet altijd top was.

Als je ooit nog met traag internet zit. http://Www.Tweakers.mobi is dan super handig. Dan kan je toch wat wat leuks lezen wat werkt met enkele kbs ;)

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

VorigePage 1.409 of 2.047Volgende