Café de Download
Citaat van PeaceFreak op 9 augustus 2015, 10:20Bedankt voor de tip Duken, ik heb hier op vakantie alleen Wi-Fi op m'n laptop, mobiel niet...
Maar als ik dan op 3G zit, trekt tweakers me soms flink wat MB's.
Dus hup, voortaan ga ik naar www.tweakers.mobi .
Die kende ik nog niet!
Bedankt voor de tip Duken, ik heb hier op vakantie alleen Wi-Fi op m'n laptop, mobiel niet...
Maar als ik dan op 3G zit, trekt tweakers me soms flink wat MB's.
Dus hup, voortaan ga ik naar http://www.tweakers.mobi .
Die kende ik nog niet!
Citaat van Duken op 11 augustus 2015, 11:53hu.... tweakers.mobi is nu de standaard site geworden.
Zo jammer http://tweakers.net/plan/869/development-round-up-iteratie-72.html
Sluiten tweakers.mobi
Tweakers heeft in een ver verleden voor pda-gebruikers een mobiele site gemaakt waar je nieuwsberichten, reviews en prijzen in een minimalistische lay-out kon bekijken. De site was toegankelijk onder het domein pda.tweakers.net en later tweakers.mobi. Tweakers.mobi heeft al jaren geen aandacht en liefde gekregen, en omdat de mobiele site inmiddels overbodig is geworden door het responsive maken van de normale site, hebben we besloten om tweakers.mobi op te heffen. In iteratie #72 is oude code die betrekking had op de mobiele site opgeruimd.
hu.... tweakers.mobi is nu de standaard site geworden.
Zo jammer http://tweakers.net/plan/869/development-round-up-iteratie-72.html
Sluiten tweakers.mobi
Tweakers heeft in een ver verleden voor pda-gebruikers een mobiele site gemaakt waar je nieuwsberichten, reviews en prijzen in een minimalistische lay-out kon bekijken. De site was toegankelijk onder het domein pda.tweakers.net en later tweakers.mobi. Tweakers.mobi heeft al jaren geen aandacht en liefde gekregen, en omdat de mobiele site inmiddels overbodig is geworden door het responsive maken van de normale site, hebben we besloten om tweakers.mobi op te heffen. In iteratie #72 is oude code die betrekking had op de mobiele site opgeruimd.
Citaat van PeaceFreak op 12 augustus 2015, 10:29Zonde van de mobiele site...
Dan maar wat meer dure MB's
Verder heerlijk dagje vandaag, namelijk lekker rustig, haha!
Zonde van de mobiele site...
Dan maar wat meer dure MB's
Verder heerlijk dagje vandaag, namelijk lekker rustig, haha!
Citaat van Duken op 13 augustus 2015, 17:44Hier ook, vandaag bij Google geweest. Google Amsterdam. Wat een tof bedrijf en een heerlijke lunch. Goede googleraars werken daar ook. (zover ik kan inschatten op eerste gezicht.)
Hier ook, vandaag bij Google geweest. Google Amsterdam. Wat een tof bedrijf en een heerlijke lunch. Goede googleraars werken daar ook. (zover ik kan inschatten op eerste gezicht.)
Citaat van PeaceFreak op 2 september 2015, 19:53Haha daar gaat je wagen dan. Wordt effe poetsen dan...
Haha daar gaat je wagen dan. Wordt effe poetsen dan...
Citaat van Zombymario op 4 september 2015, 20:21Ben van de bril af! Wat zo'n lazer al niet kan
Sent from my MI 3W using Tapatalk
Ben van de bril af! Wat zo'n lazer al niet kan
Sent from my MI 3W using Tapatalk
Citaat van DukeNPDA op 5 september 2015, 11:54Ik blijf dat een eng idee vinden... Zo een laser over je oogbol.. Brrrrr
Zag je het gebeuren ? Of gebeurt dat onder een narcose?
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Ik blijf dat een eng idee vinden... Zo een laser over je oogbol.. Brrrrr
Citaat van PeaceFreak op 6 september 2015, 09:49Ik blijf dat een eng idee vinden... Zo een laser over je oogbol.. Brrrrr
Inderdaad, lijkt me echt creepy, ooglaseren.
Maar hoe doen ze dat dan, Zomby?
Ik blijf dat een eng idee vinden... Zo een laser over je oogbol.. Brrrrr
Inderdaad, lijkt me echt creepy, ooglaseren.
Maar hoe doen ze dat dan, Zomby?