Café de Download
Citaat van Duken op 1 december 2016, 06:26Na aanleiding van onze geweldige Max Verstappen heb ik project cars gekocht. Een race game voor onderandere de pc. Hij was voor 10 te koop op steam.
Valt mij eigenlijk steeds meer op hoevaak ik via steam Games koopt.....
Maar wat een toffe race game, hij leunt tegen simulatie aan maar als je daar van houdt is het echt een aanrader
Na aanleiding van onze geweldige Max Verstappen heb ik project cars gekocht. Een race game voor onderandere de pc. Hij was voor 10 te koop op steam.
Valt mij eigenlijk steeds meer op hoevaak ik via steam Games koopt.....
Maar wat een toffe race game, hij leunt tegen simulatie aan maar als je daar van houdt is het echt een aanrader
Citaat van reneetje1969 op 1 december 2016, 20:56Ga ik eens nader bekijken. Ik hou wel van een spelletje racen
Thanks voor de tip.
Ga ik eens nader bekijken. Ik hou wel van een spelletje racen Thanks voor de tip.
Citaat van Duken op 1 december 2016, 21:08Echt die paar euro waard. Ik speel nu veelal online, en dan met 26 man en verschillende auto's op de Nürnberg ring knallen. Gewoon in treintjes. Niet rondes races maar volhouden erg erg leuk.
Echt die paar euro waard. Ik speel nu veelal online, en dan met 26 man en verschillende auto's op de Nürnberg ring knallen. Gewoon in treintjes. Niet rondes races maar volhouden erg erg leuk.
Citaat van reneetje1969 op 1 december 2016, 21:11Ben hem nu van een andere bron aan het downloaden. Is maar 22 GB
Even testen voordat ik hem eventueel koop.
Ben hem nu van een andere bron aan het downloaden. Is maar 22 GB Even testen voordat ik hem eventueel koop.
Citaat van Trizomu op 8 december 2016, 16:31Fck (cencuur), wil Chrome net starten maar die wil niet, gisteren nog gebruikt en nu wil die plots niet meer opstarten in W10 Pro. Ook niet na verwijderen en herinstalleren, gedaan met Revo (betalende versie), ook geprobeerd in veilige modus waar Chrome wel wil starten. Heb toch wel geen geluk met browsers, W10 verplichte me om Edge te gebruiken wat ik echt niet wil, ik was nu héél blij met Chrome en moet nu opnieuw wennen aan Firefox. Ik begin het wel op mijn heupen te krijgen van Windows, want plots schakelde die Defender in terwijl ik Kaspersky Total Security heb. Dus heel het netwerk maar moeten omgooien van Chrome naar Firefox. Aaargh
Fck (cencuur), wil Chrome net starten maar die wil niet, gisteren nog gebruikt en nu wil die plots niet meer opstarten in W10 Pro. Ook niet na verwijderen en herinstalleren, gedaan met Revo (betalende versie), ook geprobeerd in veilige modus waar Chrome wel wil starten. Heb toch wel geen geluk met browsers, W10 verplichte me om Edge te gebruiken wat ik echt niet wil, ik was nu héél blij met Chrome en moet nu opnieuw wennen aan Firefox. Ik begin het wel op mijn heupen te krijgen van Windows, want plots schakelde die Defender in terwijl ik Kaspersky Total Security heb. Dus heel het netwerk maar moeten omgooien van Chrome naar Firefox. Aaargh
Citaat van Duken op 8 december 2016, 18:08Oef..... Al je favorieten, opgeslagen wachtwoorden en instellingen overzetten. Werk je op je telefoon ook met chrome? Als dat het geval is zal het nog meer tegenvallen
Wat ik heel handig vind is de combinatie van chrome op desktop en telefoon met saved password en favorieten die syncen.
Succes daar
Oef..... Al je favorieten, opgeslagen wachtwoorden en instellingen overzetten. Werk je op je telefoon ook met chrome? Als dat het geval is zal het nog meer tegenvallen
Wat ik heel handig vind is de combinatie van chrome op desktop en telefoon met saved password en favorieten die syncen.
Succes daar