Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: Marciej123
Wat moet je invullen? Ik hoefde dat niet namelijk..Sent from my HTC Desire using TapatalkIn: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
13 jaar geleden
maakt niet uit welke versie, Gewoon via de tool op USB installeren.en dus niet de iso erop slepen.In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
14 jaar geleden
Helaas mag dit niet meer (leea de huisregels) zoek op thepiratebay of andere torrent site
Sent from …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
14 jaar geleden
15 jaar geleden
15 jaar geleden
Dan zou je systeem herstel kunnen doen naar bijv de dag VOOR de update.In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
15 jaar geleden
nadat ik vandaag een windows vista update deed, heb ik opeens een windows 95 thema op de computer st …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
15 jaar geleden
@ Tommigun, Sorry kan dr geen vinden
hee
ik heb al een 64-bits versie van windows 7 home premum NL …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
15 jaar geleden
moet het perse upgrade zijn? En hoeveel Bits?
Post samenvoeging: 05 september 2010, 17:52:44Editje: …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
15 jaar geleden
Windows 7 loader. als je m niet hebt kan ik m je wel even sturenIn: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
15 jaar geleden
15 jaar geleden
Hoe los je blue screen op?
pc(laptop)
Medion akoya p8610
Windows vista 64bits(legaal)In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
15 jaar geleden
ik heb een vraagje ik heb windows 7 er op staan maar nu moet ik een code hebben anders gaat windows …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
15 jaar geleden
Ik heb windows 7, alleen moet ik de ISO op dvd branden of de bestanden die in de iso zitten?
de …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
15 jaar geleden
heb ik al gekeken, maar ik zoek wel de 32 bit versie, en dat zie ik nergens, of kan ik dat selectere …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
Wie weet een geactiveerde windows XP prof. (nederlands)
liefst in torrent, wie weet er één?
Marcie …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
Hoi,
Telkens als ik mijn achtergrond of thema verander in windows 7 keert een zwarte achtergrond + …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
16 jaar geleden
Uhmn ga ik proberen, maar ben ik dan al mijn gegevens kwijt:(:S?In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
ja gewoon van uit mijn documenten, maar ik denk dat je het niet snapt.
het was gewoon goed geinsalle …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
dankje het is wel gelukt, maar nadat hij opnieuw opgestart moest worden.. doet de pc niks meer zegma …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
dankje het is wel gelukt, maar nadat hij opnieuw opgestart moest worden.. doet de pc niks meer zegma …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
Nee teminste ik had alleen een .ISO file en dat was windows 7 zelf de installer zegmaar,
Kan je die …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
Aan iedereen,
Het werkt gewoon prima bij mij, maar nu krijg ik ineens, Windows nog maar 21 dagen re …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
Okee Thank you!
ik zit nu in een hotel in turkije XD, dus heb niet zo snel internet..
maarja, kan …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
Thanks O0
Het is gelukt, ben het nu aan het instaleren..
Iemand een idee hoe lang het ongeveer duurt …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
Weet iemand wat je moet aanklikken als je je bestanden wilt bewaren?
Post Merge: augustus 30, 2009, …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
Dankje, en hoe deed je het ookal weer dat al je bestanden bewaard bleven? ???In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
Dan wordt het een 32bit, Kan je anders een printscreen posten hoe het eruit ziet?
Ps. impy heb je he …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
ja denk dat ik dat dan doe, maar stel datik windows 7 niks vind dan kan ik hem gewoon resetten naar …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
ik heb zelf windows Vista op me laptop.
Ik had toen windows 7 gedownload en de setup kun je starten …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
ik heb ook een vraagje, als ik windows 7 download, ben ik dan al mijn gegevens kwijt? of moet ik het …In: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
16 jaar geleden
Een paar keer gehad niet veel bijzonders. Haha
Verstuurd van mijn HTC One S met TapatalkIn: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
yep kan gewoon hoor tom, kan zelfs 3 naast elkaar. (1 voor een app, bijvoorbeeld skype, je email of …In: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
Die van mij start automatisch naar bureaublad (geen idee hoe) maar dit vindt ik op google:http://www …In: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
Windows 8. En inderdaad zoals duken zegt, de Start8 Button gebruiken.
http://www.stardock.com/produ …In: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
Als ik genoeg geld ervoor zou hebben zou ik m halen, tis een heel mooi apparaatje, heb er namelijk a …In: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
Probeer je chipset drivers een te updatenIn: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
@ wous, Ik zal het je wel een keer op skype uitleggenIn: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
Oke, Jonges. I've got a problem.
Ik dacht, kom laat ik eens braaf windows 8 KOPEN. Dus ik heb h …In: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
AVG Sucks imo
MSE staat trouwens standaard op Windows 8, Nu heet het alleen wel Windows Defender. ( …In: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
http://goo.gl/LJq7r
Soms even een klein beetje verder kijken dan je neus lang is!
Ik heb die upgrade …In: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
Waar kan ik dat vinden?Bij die update checker kan je selecteren of je je bestanden wilt behouden OF …In: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
Doe eerst even de windows 8 upgrade checker dan zie je welke programma's/drivers wel en niet zu …In: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
Activeren met de gratis WMC upgrade dan is ie wel volledigIn: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
klopt. ik werk er nu al zeker wel een maand mee en ik ben verliefdIn: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
http://pc-active.nl/...bureaublad.htmlDit was bij mij standaard zo, Wil juist terug naar het start m …In: Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
12 jaar geleden
13 jaar geleden