do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik

VorigePage 12 of 14Volgende

Haha, hebben jullie zo vaak last van BSODs dan? Net op google moeten zoeken hoe ze eruit zien. Inderdaad beter dan de DOS style van windows 7 en ouder!

Een paar keer gehad :P niet veel bijzonders. Haha :)

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

In het begin even, toen ik wou installeren. Toen zat AVG in de weg. Waardoor ik steeds BSOD kreeg :P

Sad Face op je scherm :)

Tijdens de BSOD krijg je geen info waar het probleem zit, zo te zien. Achteraf wel?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Waarschijnlijk komt de error op de plaats te staan waar hier "Initialization Failed" staat.

bsod-windows-8-0-thumb-550xauto-70740.jpg

O, da's inderdaad wel nice. Kon dat via de previews van Google Afbeeldingen op mijn SGS2 niet zo goed zien. :) Nou ja, toch maar W8 installeren dan. Mijn pc zit half in elkaar, morgen moet ik het mobo plus alle onderdelen nog installeren en in de kast schuiven. Dan werkt hij in principe, maar ik wacht nog op een paar fannetjes en een huisje voor mijn slotloading DVD-drive. Die moet dan nog gespaced worden met iets van 2,5cm dik en dan werkt het als het goed is. :D

Waarschijnlijk komt de error op de plaats te staan waar hier "Initialization Failed" staat.

bsod-windows-8-0-thumb-550xauto-70740.jpg

Whahah wat grappig. Daar loop ik ook al de halve dag mee te stoeien bij het uitrollen van W8 in vSphere 4. (Vmware) In vSphere 5 heb ik het gelukkig niet ;)

Toch vind ik Windows 8 een goed besturingssysteem. Je moet er wel voor zijn, je moet je WILLEN aanpassen. En de prestaties zijn wel zeer goed en dat was bij Vista niet het geval.

Sinds ik Windows 7 --> Windows 8 heb gedaan wil de PC niet meer afsluiten.

Herstarten en standby gaat nog wel :')

Hoezo wil de PC niet afsluiten? Krijg je een foutmelding?

VorigePage 12 of 14Volgende