wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik

VorigePage 14 of 14

win 8.1 is prima. ik heb het nu ook geïnstalleerd en ben er redelijk tevreden mee. de startknop is aan te wennen maar als je net van windows 7 afkomt is het wel vervelend. overigens draaien de meeste programma's vloeiender op windows 8.1 dan op 7. al in al ben ik er redelijk tevreden mee. ik erger me alleen aan het aero theme dat je niet kunt uitzetten als je geen tooltje gebruikt.

Even een update doen van dit topic, een update die toch wel belangrijk is voor de gebruikers van W 8 en nog niet zijn overgegaan naar W 8.1 / W 10

40 miljoen Windows 8-gebruikers dreigen ondersteuning te verliezen

Samenvatting:

Microsoft belooft Windows-gebruikers tien jaar ondersteuning voor zijn operating systems. Toch maakt het bedrijf drie jaar na de lancering van Windows 8 een einde aan het OS.

Windows_8.1_Start_screen.jpg

Vanaf de dag waarop een nieuwe versie van Windows wordt uitgerold, begint het leven van dit OS stilletjes aan weg te tikken. Microsoft garandeert immers tien jaar ondersteuning voor iedere versie van Windows. Dit wil zeggen dat de trouwe aanhangers van Windows Vista nog slechts een jaar op updates kunnen rekenen en voor Windows 7 is dit het geval tot 2020. Doordat de meeste mensen sowieso binnen de tien jaar hun oude computer en OS inruilen voor nieuwere hardware en software, zijn voorbije deadlines voor de meesten echter ongemerkt voorbijgegaan.

Het hele artikel en bron: http://www.zdnet.be/nieuws/175655/40-miljoen-windows-8-gebruikers-dreigen-ondersteuning-te-verliezen/

VorigePage 14 of 14