wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik

VorigePage 9 of 14Volgende

Okay dus updaten kan dus wel gewoon? Gebruik je daarvoor de losse activator die erbij zat of al een nieuwere versie?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ik heb een probleem met Windows update...

Ik heb hem dus gekocht, was 30 euro dus een koopje eigenlijk.

Alleen nu als ik hem opstart gaat die updates configureren.

En even later zegt die: Fout bij configureren bij updates.

Iemand die bekend is met dit probleem? En iemand die dit kan oplossen? :)

Probeer je chipset drivers een te updaten ;)

Heb je ook de cd bij de update gehad of heb je w8 gedownload

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ik heb hem van de site gedownload.

@marciej123,

Helaas, help niet :(

Ik heb die fout zelf ook eens gehad, maar slechts een keer.

Doe de updates eens zelf in Windows Update en start dan opnieuw op, dat hielp bij mij.

Microsoft Surface komt op 14 februari naar België en Nederland. Wie gaat hem kopen?

Ik waarschijnlijk wel.

Hij lijkt me vet, maar ik koop hem niet.

1, omdat ik een computer heb.

2, omdat hij nu iets te duur is voor mij :P

Ik heb al veel geluk gehad in de Windows Store!

Toen ik de Consumer Preview had geïnstalleerd stond Fruit Ninja gratis in de Windows Store dus had ik het geïnstalleerd, toen ik uiteindelijk de volledige versie van Windows installeerde stond Fruit Ninja voor €3,99 in de Windows Store. Ik had Fruit Ninja al eens geïnstalleerd dus ik heb het niet moeten betalen.

Eind December installeerde ik Where's My Water? en Where's My Perry?, toen gratis. Ondertussen kosten beide spellen €3,99, maar ik heb die bedragen niet moeten betalen.

Tip: Zie je een app die op iOS en Android geld kost gratis in de Windows Store, installeer ze! (Je kan ze daarna nog altijd wissen, maar dan staat ze tenminste bij jouw apps) Veel kans dat de app later geld zal kosten.

Microsoft Surface komt op 14 februari naar België en Nederland. Wie gaat hem kopen?

Ik waarschijnlijk wel.

Liever dan een iPad! Ik zie er veel voordelen aan qua school. Je hebt je echte Office, je kunt Autocad en alle andere software die ik gebruik er op runnen. Je sluit met gemak een usb/bluetooth muis aan. En/of een toetsenbord!

3x zo licht als mijn laptop. En lekker compact wanneer ik alleen touch gebruik!

En natuurlijk, je kunt er nog een mooi potje Counterstrike op spelen ook!

Oh, laat ik de accuduur niet vergeten als ik het vergelijk met mijn Laptop. Van 2/3 uur naar 8-10 uur!

VorigePage 9 of 14Volgende