Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
Citaat van IfElse op 6 december 2012, 20:07Tsja, in principe is daar Windows Loader by Daz heel handig voor, maar ik weet niet of dat al bestaat voor windows 8
Probleem is dat ik dit rare melding ding krijg na een tijdje gebruik van de computer. Daarvoor is die er niet :s
Tsja, in principe is daar Windows Loader by Daz heel handig voor, maar ik weet niet of dat al bestaat voor windows 8
Probleem is dat ik dit rare melding ding krijg na een tijdje gebruik van de computer. Daarvoor is die er niet :s
Citaat van Marciej123 op 6 december 2012, 22:13Oke, Jonges. I've got a problem.
Ik dacht, kom laat ik eens braaf windows 8 KOPEN. Dus ik heb het upgrade gevalletje gedowload.. Windows 8 PRO.
Inmiddels al een product code gekocht.... alleen... nu wil hij niet upgraden omdat ik geen legitieme versie van Windows 7 draai.
Nou heb ik hier wel een CD van Windows Vista liggen (Waar ik wel een originele code bij heb!) Alleen ik krijg vista niet geinstalleerd.
'Niet genoeg 'tijdelijke ruimte' ' Ik heb al mijn tijdelijke bestanden opgeruimd (9GB!!) maar krijg nog steeds dezelfde melding...
Als ik de PC opstart vanaf de CD kan ik wel in het installatie programma komen,,, maar als ik dan een partitie moet kiezen, staat mijn C schijf er niet tussen.>
Hoe krijg ik Windows Vista (Of dus Windows 8 WEL geinstalleerd?
Opstarten via bootmenu en dan de CD van windows 8 selecteren, Dan de C partitie formatteren, (evt je bestanden op een andere partitie zetten) en dan gewoon installeren, That should do the trick
Oke, Jonges. I've got a problem.
Ik dacht, kom laat ik eens braaf windows 8 KOPEN. Dus ik heb het upgrade gevalletje gedowload.. Windows 8 PRO.
Inmiddels al een product code gekocht.... alleen... nu wil hij niet upgraden omdat ik geen legitieme versie van Windows 7 draai.
Nou heb ik hier wel een CD van Windows Vista liggen (Waar ik wel een originele code bij heb!) Alleen ik krijg vista niet geinstalleerd.
'Niet genoeg 'tijdelijke ruimte' ' Ik heb al mijn tijdelijke bestanden opgeruimd (9GB!!) maar krijg nog steeds dezelfde melding...
Als ik de PC opstart vanaf de CD kan ik wel in het installatie programma komen,,, maar als ik dan een partitie moet kiezen, staat mijn C schijf er niet tussen.>
Hoe krijg ik Windows Vista (Of dus Windows 8 WEL geinstalleerd?
Opstarten via bootmenu en dan de CD van windows 8 selecteren, Dan de C partitie formatteren, (evt je bestanden op een andere partitie zetten) en dan gewoon installeren, That should do the trick
Citaat van Schaapje op 7 december 2012, 10:40Maar ik heb dus geen CD van Windows 8. Alleen vista. Inmiddels Windows 8 aan het downloaden, maar het heeft niet zo'n vaart..
Maar ik heb dus geen CD van Windows 8. Alleen vista. Inmiddels Windows 8 aan het downloaden, maar het heeft niet zo'n vaart..
Citaat van Wous op 8 december 2012, 13:42Mijn W8 wil ook niet activeren.. Bij het activeren verdwijnt het CMD windows binnen een seconde weer. Windows media activatie werkt ook pas wanneer ik windows heb geactiveerd, wat nu?
Mijn W8 wil ook niet activeren.. Bij het activeren verdwijnt het CMD windows binnen een seconde weer. Windows media activatie werkt ook pas wanneer ik windows heb geactiveerd, wat nu?
Citaat van Marciej123 op 10 december 2012, 16:22@ wous, Ik zal het je wel een keer op skype uitleggen
@ wous, Ik zal het je wel een keer op skype uitleggen
Citaat van Freddytje op 18 december 2012, 21:43Heeft er iemand een goed werkende nzb versie van w8 x64?
alvast dank
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Heeft er iemand een goed werkende nzb versie van w8 x64?
alvast dank
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Erwin. op 18 december 2012, 21:49Op spotplanet van vinny27 die is al geactiveerd en al en werkt goed draai em ook
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Op spotplanet van vinny27 die is al geactiveerd en al en werkt goed draai em ook
Citaat van Erwin. op 20 december 2012, 06:36Let wel op dat wanneer je windows updates draai je opnieuw moet acriveren
Let wel op dat wanneer je windows updates draai je opnieuw moet acriveren