Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
Citaat van IfElse op 3 december 2012, 18:29Doe eerst even de windows 8 upgrade checker dan zie je welke programma's/drivers wel en niet zullen werken
Waar kan ik dat vinden?
Doe eerst even de windows 8 upgrade checker dan zie je welke programma's/drivers wel en niet zullen werken
Waar kan ik dat vinden?
Citaat van Marciej123 op 3 december 2012, 18:39Waar kan ik dat vinden?
Bij die update checker kan je selecteren of je je bestanden wilt behouden OF Bestanden + Instellingen OF helemaal niks (aka, clean install)
En dat kan hier.
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/buy
En dan: Download pro voor 29.95€ (de knop)
Waar kan ik dat vinden?
Bij die update checker kan je selecteren of je je bestanden wilt behouden OF Bestanden + Instellingen OF helemaal niks (aka, clean install)
En dat kan hier.
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/buy
En dan: Download pro voor 29.95€ (de knop)
Citaat van Wous op 3 december 2012, 18:40Soms even een klein beetje verder kijken dan je neus lang is!
Ik heb die upgrade assistant nu ook lopend, was al heel erg benieuwd of alle drivers en software volledig werkend meegaan in een upgrade!
Soms even een klein beetje verder kijken dan je neus lang is!
Ik heb die upgrade assistant nu ook lopend, was al heel erg benieuwd of alle drivers en software volledig werkend meegaan in een upgrade!
Citaat van Marciej123 op 3 december 2012, 19:00Soms even een klein beetje verder kijken dan je neus lang is!
I don't mind because it is an female.
i guess.
Soms even een klein beetje verder kijken dan je neus lang is!
I don't mind because it is an female.
i guess.
Citaat van Rikkert. op 3 december 2012, 19:02Meeste van de programmas kunnen inderdaad gewoon mee naar Windows 8. Ik moest wel AVG eraf halen, want die wou het weer verpesten...
Meeste van de programmas kunnen inderdaad gewoon mee naar Windows 8. Ik moest wel AVG eraf halen, want die wou het weer verpesten...
Citaat van Marciej123 op 3 december 2012, 19:20AVG Sucks imo
MSE staat trouwens standaard op Windows 8, Nu heet het alleen wel Windows Defender. (niet zoals die oude Windows defender, het is echt MSE)
AVG Sucks imo
MSE staat trouwens standaard op Windows 8, Nu heet het alleen wel Windows Defender. (niet zoals die oude Windows defender, het is echt MSE)
Citaat van IfElse op 5 december 2012, 19:55Okee nu heb ik sinds net opeens dat Windows activeren watermerkje overal op mijn scherm. Als het goed is is Windows gekraakt dus ik snap dit niet :s Iemand ?
Okee nu heb ik sinds net opeens dat Windows activeren watermerkje overal op mijn scherm. Als het goed is is Windows gekraakt dus ik snap dit niet :s Iemand ?
Citaat van T H W I T op 6 december 2012, 18:24Tsja, in principe is daar Windows Loader by Daz heel handig voor, maar ik weet niet of dat al bestaat voor windows 8
Tsja, in principe is daar Windows Loader by Daz heel handig voor, maar ik weet niet of dat al bestaat voor windows 8
Citaat van Schaapje op 6 december 2012, 18:46Oke, Jonges. I've got a problem.
Ik dacht, kom laat ik eens braaf windows 8 KOPEN. Dus ik heb het upgrade gevalletje gedowload.. Windows 8 PRO.
Inmiddels al een product code gekocht.... alleen... nu wil hij niet upgraden omdat ik geen legitieme versie van Windows 7 draai.
Nou heb ik hier wel een CD van Windows Vista liggen (Waar ik wel een originele code bij heb!) Alleen ik krijg vista niet geinstalleerd.
'Niet genoeg 'tijdelijke ruimte' ' Ik heb al mijn tijdelijke bestanden opgeruimd (9GB!!) maar krijg nog steeds dezelfde melding...
Als ik de PC opstart vanaf de CD kan ik wel in het installatie programma komen,,, maar als ik dan een partitie moet kiezen, staat mijn C schijf er niet tussen.>
Hoe krijg ik Windows Vista (Of dus Windows 8 WEL geinstalleerd?
Oke, Jonges. I've got a problem.
Ik dacht, kom laat ik eens braaf windows 8 KOPEN. Dus ik heb het upgrade gevalletje gedowload.. Windows 8 PRO.
Inmiddels al een product code gekocht.... alleen... nu wil hij niet upgraden omdat ik geen legitieme versie van Windows 7 draai.
Nou heb ik hier wel een CD van Windows Vista liggen (Waar ik wel een originele code bij heb!) Alleen ik krijg vista niet geinstalleerd.
'Niet genoeg 'tijdelijke ruimte' ' Ik heb al mijn tijdelijke bestanden opgeruimd (9GB!!) maar krijg nog steeds dezelfde melding...
Als ik de PC opstart vanaf de CD kan ik wel in het installatie programma komen,,, maar als ik dan een partitie moet kiezen, staat mijn C schijf er niet tussen.>
Hoe krijg ik Windows Vista (Of dus Windows 8 WEL geinstalleerd?