Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
Citaat van Robbert op 5 september 2010, 14:29Ik ben nog steeds op zoek naar een goede Windows 7 Ultimate NL Upgrade, heb op Demonoid alleen nog maar Engelse versies gevonden, maar die werken niet. Omdat de taak van beide OS'sen gelijk moet zijn.
Wie weet er een en helpt mij uit de brand?
Zou ik heel blij mee zijn.
Thanks!
Ik ben nog steeds op zoek naar een goede Windows 7 Ultimate NL Upgrade, heb op Demonoid alleen nog maar Engelse versies gevonden, maar die werken niet. Omdat de taak van beide OS'sen gelijk moet zijn. Wie weet er een en helpt mij uit de brand?
Zou ik heel blij mee zijn.
Thanks!
Citaat van Marciej123 op 5 september 2010, 15:51moet het perse upgrade zijn? En hoeveel Bits?
Post samenvoeging: 05 september 2010, 17:52:44
Editje: Bij ultimate kan je van taal wisselen, Dus Daar staat geen NL bij
moet het perse upgrade zijn? En hoeveel Bits?
Post samenvoeging: 05 september 2010, 17:52:44
Editje: Bij ultimate kan je van taal wisselen, Dus Daar staat geen NL bij
Citaat van William op 8 september 2010, 18:05hee
ik heb al een 64-bits versie van windows 7 home premum NL OEM en nu wil ik die ook op een nadere computer instaleren, een serial kan ik makkelijk vinden op het internet enzo maar hoe zit het met iets van een crack
hee
ik heb al een 64-bits versie van windows 7 home premum NL OEM en nu wil ik die ook op een nadere computer instaleren, een serial kan ik makkelijk vinden op het internet enzo maar hoe zit het met iets van een crack
Citaat van Marciej123 op 8 september 2010, 19:44@ Tommigun, Sorry kan dr geen vinden
hee
je kan windows 7 loader gebruiken. Heb m hier wel op mn pc staan.
@ Tommigun, Sorry kan dr geen vinden
hee
je kan windows 7 loader gebruiken. Heb m hier wel op mn pc staan.
Citaat van William op 15 september 2010, 17:28nadat ik vandaag een windows vista update deed, heb ik opeens een windows 95 thema op de computer staan en hij wil niet meer terug naar het oude thema dat is op een of andere manier weg. >
nadat ik vandaag een windows vista update deed, heb ik opeens een windows 95 thema op de computer staan en hij wil niet meer terug naar het oude thema dat is op een of andere manier weg. >
Citaat van Marciej123 op 15 september 2010, 17:38nadat ik vandaag een windows vista update deed, heb ik opeens een windows 95 thema op de computer staan en hij wil niet meer terug naar het oude thema dat is op een of andere manier weg. >
Kijk eens op http://www.myvistathemes.com/ voor een ander thema
nadat ik vandaag een windows vista update deed, heb ik opeens een windows 95 thema op de computer staan en hij wil niet meer terug naar het oude thema dat is op een of andere manier weg. >
Kijk eens op http://www.myvistathemes.com/ voor een ander thema
Citaat van William op 15 september 2010, 17:48daar heb ik eigenlijk geen zin ik wil gewoon het origineel terug als je begrijpt wat ik bedoel
daar heb ik eigenlijk geen zin ik wil gewoon het origineel terug als je begrijpt wat ik bedoel
Citaat van Marciej123 op 15 september 2010, 17:55Dan zou je systeem herstel kunnen doen naar bijv de dag VOOR de update.
Dan zou je systeem herstel kunnen doen naar bijv de dag VOOR de update.