wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7

VorigePage 55 of 67Volgende

32 of 64 bits?

Ik kan hem namelijk wel vinden:

32 Bits FTD nummer: 1101778

64 Bits FTD nummer: 1102155

Moet je bij die 64-bits nog iets doen of gewoon installeren en klaar is kees? Kan je dan ook updaten via Windows Update? Kan je er ook gewoon mee gamen?

Ja gewoon hetzelfde als 32 bits qua gamen, misschien zelfs sneller. Je hebt wel een 64-bits processor nodig. Updaten kan volgens mij wel met deze. Installeren van de OS is ook hetzelfde als de 32 bits.

Ja gewoon hetzelfde als 32 bits qua gamen, misschien zelfs sneller. Je hebt wel een 64-bits processor nodig. Updaten kan volgens mij wel met deze. Installeren van de OS is ook hetzelfde als de 32 bits.

Als je die 64-bits hebt geïnstalleerd, moet je dan nog een toolkit of iets dergelijks gebruiken? Of ben je na het installeren gewoon gelijk klaar?

Toolkit :P? Wat bedoel je daar precies mee? En wat vindt je gelijk klaar, ja je moet weer alle programma's opnieuw installeren, ja je moet weer alles opnieuw instellen etc. Maar je besturingssysteem is gewoon klaar, kan je gewoon gebruiken.

Toolkit :P? Wat bedoel je daar precies mee? En wat vindt je gelijk klaar, ja je moet weer alle programma's opnieuw installeren, ja je moet weer alles opnieuw instellen etc. Maar je besturingssysteem is gewoon klaar, kan je gewoon gebruiken.

Met gelijk klaar bedoel ik dat je niks meer hoeft te doen om de Windows goed te laten werken.

En met die Toolkit:

Dat zou je met toolkit 1.8 kunnen doen als ik je niet verkeerd begrijp. Die is te downloaden op de de torrentz.com onder de naam windows 7 toolkit 1 8 by Orbit30 Activate your build 7600

Als je em installeerd staat er dat je de windows binnen 30 dagen moet activeren. Dus dat kan je doen door middel van die toolkit?

wat moet ik doen als mijn compu met windows XP home erst zegt dat deze geactiveerd moet worden(dit is een illegale versie ;)), en nadat ik hem de 2de keer opstart zegt dat deze NU moet geactibveerd worden.

ik wet dat je, op het moment dat je er  nog in kan een crack kan downloaden maar, dat is nu te laat. wat kan ik nu doen? :-[

Met vriendelijke Groeten, MXV 8)

ik heb een vraagje ik heb windows 7 er op staan maar nu moet ik een code hebben anders gaat windows er af wie kan mij helpen alvast bedankt

ik heb een vraagje ik heb windows 7 er op staan maar nu moet ik een code hebben anders gaat windows er af wie kan mij helpen alvast bedankt

moet je een code geven tijdens de installatie? want dat moet je gewoon overslaan dan

Anders moet je de crack gebruiken die erbij zat. Of zat ie er niet bij? Vaak heet ie: 7loader.

Eindelijk de drivers uit voor me headset. Kan ik eindelijk in 7.1 luisteren.

Ik heb nu windows 7, maar de taal is engels.

Hoe kan ik de taal in Nederlands veranderen?

Door een update uit te voeren van Windows, dan worden verschillende talen geïnstalleerd en kan je die veranderen door dit te volgen:

http://windows7center.com/tutorials/how-to-download-and-install-windows-7-beta-language-packs-mui-packs/

VorigePage 55 of 67Volgende