wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7

VorigePage 54 of 67Volgende

Op wie reageer je?

daar ben ik ook wel benieuwt naar jfk :P haha

Naar dit bericht van Tommigun wat die waarschijnlijk heeft verwijderd:

Is dit ook een goede, en dat ik hem dan omzet naar Nederlands met een taalpakket?

FTD Nummer: 1108684

Ja, en mocht dat niet lukken dan kun je de Nederlandse taal nog altijd downloaden. Werkt bij mij perfect.

waar kan je zon nederlands taalpakket downloaden dan? bij nieuwsgroepen staat hij van 96 dagen oud maar zo lang is mijn retentie niet?

Krijg je als het goed is bij je update van Windows zelf. Misschien even updaten?

oke thx is gelukt ;D

Ik heb windows 7, alleen moet ik de ISO op dvd branden of de bestanden die in de iso zitten?

Ik heb windows 7, alleen moet ik de ISO op dvd branden of de bestanden die in de iso zitten?

de hele iso. maar waarom doe je hem niet mounten met daemon tools/ alcohol120% of winmount?

Dat scheelt je een dvd'tje..

Ik vindt het makkelijker, maarja het is aan jou de keus, maar als je brand gewoon het hele .ISO bestand ;)

de hele iso. maar waarom doe je hem niet mounten met daemon tools/ alcohol120% of winmount?

Ik vindt het makkelijker, maarja het is aan jou de keus, maar als je brand gewoon het hele .ISO bestand ;)

Kan dat dan? Wist ik niet

Post samenvoeging: november 18, 2009, 18:55:21 pm

Ik heb nu windows 7, maar als ik iets wil downloaden, komt er wel een pop-up da klik ik op run en open, maar daarna gebeurt er niets meer. Ik kan dus niks downloaden.

Ik heb ee 64-bits windows 7 Ultimate.

ik probeer nu de 64 bits versie te installeren maar ik krijg een blauw scherm met daarop dat mijn bios niet apci compliant is kan ik hem niet aan of moet me bios geupgrade worden?

Kan dat dan? Wist ik niet

Post samenvoeging: november 18, 2009, 18:55:21 pm

Ik heb nu windows 7, maar als ik iets wil downloaden, komt er wel een pop-up da klik ik op run en open, maar daarna gebeurt er niets meer. Ik kan dus niks downloaden.

Ik heb ee 64-bits windows 7 Ultimate.

je bedoelt gewoon een zipmapje van internet o.i.d?  probeer eens een andere browser?

ik kan niet van xp naar win 7 upgraden zonder dat mijn bestanden niet meer werken.

kan het wel door zo te gaan xp-vista-win7?

of is er een betere manier?

VorigePage 54 of 67Volgende