Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
Citaat van William op 12 december 2009, 10:01ik heb windows 7 net gedownload, en wil hem op de nieuwe computer van mn pa instaleren. Dan moet ik hem om CD/DVD branden, maar moet ik dan de crack ook meebranden. Of moet ik die pas later gebruiken?
ik heb windows 7 net gedownload, en wil hem op de nieuwe computer van mn pa instaleren. Dan moet ik hem om CD/DVD branden, maar moet ik dan de crack ook meebranden. Of moet ik die pas later gebruiken?
Citaat van los-cuentos op 12 december 2009, 10:11je moet gewoon het gaan branden als een ISO, de crack kan je later op internet zoeken
je moet gewoon het gaan branden als een ISO, de crack kan je later op internet zoeken
Citaat van los-cuentos op 12 december 2009, 17:42uhm... Hij is er al 2 maand bijna
uhm... Hij is er al 2 maand bijna
Citaat van William op 13 december 2009, 17:59haha, ik bedoelde als een goede torrent incl. crack etc etc. Want hij stond nog niet op pagina 1.
haha, ik bedoelde als een goede torrent incl. crack etc etc. Want hij stond nog niet op pagina 1.
Citaat van William op 15 december 2009, 10:46ik heb hem gewoon van de windows site gedownload. is wel al weer een tijdje geleden dat was een trail versie die je kon gebruiken tot hij echt uit kwam. een paar dagen van te voren een key opgzocht en nu heb ik gewoon de volledige versie. btw volgens mij kan je die trial al niet meer downloaden.
Qlimax :duivel:
ik heb hem gewoon van de windows site gedownload. is wel al weer een tijdje geleden dat was een trail versie die je kon gebruiken tot hij echt uit kwam. een paar dagen van te voren een key opgzocht en nu heb ik gewoon de volledige versie. btw volgens mij kan je die trial al niet meer downloaden.
Qlimax :duivel:
Citaat van svenholtman op 15 december 2009, 14:10zeer waarschijnlijk loopt die versie van jou in maart 2010 af. Dit schijnt bij alle versies te gebeuren die oorspronkelijk trial waren
als je windows maart 2010 doorslaat dan komt het wel snor denk ik
zeer waarschijnlijk loopt die versie van jou in maart 2010 af. Dit schijnt bij alle versies te gebeuren die oorspronkelijk trial waren
als je windows maart 2010 doorslaat dan komt het wel snor denk ik
Citaat van William op 15 december 2009, 21:45Nope want de mijne is genius zoals dat mooi heet
Dus denk niet dat die zal verlopen maar we zullen zien
Edit:weet niet of het mag maar als je een goede code nodig hebt laat je horen
Nope want de mijne is genius zoals dat mooi heet
Citaat van los-cuentos op 15 december 2009, 22:27Nope want de mijne is genius zoals dat mooi heet
Is je code legaal?
Als die van internet geplukt is zal die het wel eens begeven tijdens een update hoor
Nope want de mijne is genius zoals dat mooi heet
Is je code legaal?
Als die van internet geplukt is zal die het wel eens begeven tijdens een update hoor