wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7

VorigePage 57 of 67Volgende

ja tot nu toe niet iig. dat is trouwens niet heel de code heb maar de helft gekopieert

Is het misschien niet overbodig de Torrents voor deze versies erbij te zetten? Ik wil wel helpen.  O0

Dat mag niet meer....

Is het misschien niet overbodig de Torrents voor deze versies erbij te zetten? Ik wil wel helpen.  O0

Nope, het is illegaal om directe links naar illegale content te plaatsen, daarmee komt het forum in gevaar en dus staat in de huisregels dat het niet meer toe gestaan is (zie ook, logischerwijs, de huisregels).

Nope, het is illegaal om directe links naar illegale content te plaatsen, daarmee komt het forum in gevaar en dus staat in de huisregels dat het niet meer toe gestaan is (zie ook, logischerwijs, de huisregels).

Ook niet een link die wordt door verwezen naar een website en op dat op die website een link staat voor de torrent? En je mag toch wel de naam van een torrent er neer zetten. Is hetzelfde idee toch?  O0

Of je doet gewoon:

"Typ Harry Snotter in op http://www.pirateschip.com en kies dan de eerste torrent"

Laten we het daar maar op houden.

Of je doet gewoon:

"Typ Harry Snotter in op http://www.pirateschip.com en kies dan de eerste torrent"

Laten we het daar maar op houden.

Dat bedoel ik, werkt toch ook perfect  ^-^

Hey,

Ik heb nu dus Win 7 Ultimate 64-bit, maar mijn vraag is: Hoe activeer ik hem? De 7Loader die ik erbij kreeg doet het niet. Dus hoe krijg ik hem geactiveerd? Kan iemand dit stap voor stap uitleggen?

Thnx

Jack

hoi jongens,

ik ben op zoek naar windows xp, welke versie maakt me niet uit, het liefst een die al volledig gecrackt en gevalideerd is en die al nederlandstalig is. kan iemand me hiermee helpen?

alvast bedankt

hey, ik heb nu al een maand ofzo windows 7 geinstalleerd maar sinds eergister geeft hij de hele tijd aan dat het geen legitieme versie is, verder doet hij het nog wel, maar hij geeft de hele tijd van die popups enzo, en ik word er een beetje gek van. Moet ik een andere downloaden+installeren of is er een manier om het gewoon te verhelpen?

VorigePage 57 of 67Volgende