Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
Citaat van Erwin. op 30 augustus 2009, 11:40Ik durf niet te zeggen of je daarna terug kan naar Windows Vista.
Maar windows 7 is zo goed als het zelfde als Vista met een paar kleine aanpassingen.
Ikzelf ben tevreden over Windows 7, werkt goed zijn paar kleine dingen waar je aan moet wennen met name in de taakbalk.
De belangrijkste reden om te kiezen tussen een 32 bit of 64 bit is hoeveel werkgeheugen je heb.
32 bit ondersteunt maar 2 Gb en 64 bit meer.
Ik heb gekozen voor de 32 bit omdat mijn laptop maar 2 Gb werkgeheugen heeft.
Ik durf niet te zeggen of je daarna terug kan naar Windows Vista.
Maar windows 7 is zo goed als het zelfde als Vista met een paar kleine aanpassingen.
Ikzelf ben tevreden over Windows 7, werkt goed zijn paar kleine dingen waar je aan moet wennen met name in de taakbalk.
De belangrijkste reden om te kiezen tussen een 32 bit of 64 bit is hoeveel werkgeheugen je heb.
32 bit ondersteunt maar 2 Gb en 64 bit meer.
Ik heb gekozen voor de 32 bit omdat mijn laptop maar 2 Gb werkgeheugen heeft.
Citaat van Heisenberg op 30 augustus 2009, 11:47Met 3GB kan je ook nog wel 32 bits nemen. Daarboven is het verstandig om 64 bits te nemen inderdaad.
In ieder geval vindt ik dat Windows 7 een stuk lichtere OS is dan Vista (tenminste dat gevoel heb ik als ik ermee werk) Verder is die natuurlijk nog niet helemaal officieel want DX11 moet nog uitkomen, maar dat is alleen voor games en dergelijke.
Met 3GB kan je ook nog wel 32 bits nemen. Daarboven is het verstandig om 64 bits te nemen inderdaad.
In ieder geval vindt ik dat Windows 7 een stuk lichtere OS is dan Vista (tenminste dat gevoel heb ik als ik ermee werk) Verder is die natuurlijk nog niet helemaal officieel want DX11 moet nog uitkomen, maar dat is alleen voor games en dergelijke.
Citaat van Marciej123 op 30 augustus 2009, 13:06Dan wordt het een 32bit, Kan je anders een printscreen posten hoe het eruit ziet?
Ps. impy heb je het ook TPB gedownload?
Marciej123
Dan wordt het een 32bit, Kan je anders een printscreen posten hoe het eruit ziet?
Ps. impy heb je het ook TPB gedownload?
Marciej123
Citaat van Erwin. op 30 augustus 2009, 15:02ik heb het via nieuwsgroepen binnen gehaald maar in prinipe zijn het allemaal dezelfde versies.
Hieronder een screen.
[verwijderd door de beheerder]
ik heb het via nieuwsgroepen binnen gehaald maar in prinipe zijn het allemaal dezelfde versies.
Hieronder een screen.
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van Marciej123 op 30 augustus 2009, 15:58Dankje, en hoe deed je het ookal weer dat al je bestanden bewaard bleven? ???
Dankje, en hoe deed je het ookal weer dat al je bestanden bewaard bleven? ???
Citaat van Tom op 30 augustus 2009, 16:00Ik ga hem nu ook maar eens installeren... Heb een beetje last van rare complicaties onder Vista de laatste tijd. Hij kan een aantal bestanden bij de startup niet meer vinden, waardoor ik de Vista DVD erin moet leggen en dan Opstartherstel moet uitvoeren en zo... brr.
Ik ga hem nu ook maar eens installeren... Heb een beetje last van rare complicaties onder Vista de laatste tijd. Hij kan een aantal bestanden bij de startup niet meer vinden, waardoor ik de Vista DVD erin moet leggen en dan Opstartherstel moet uitvoeren en zo... brr.
Citaat van Marciej123 op 30 augustus 2009, 16:26Weet iemand wat je moet aanklikken als je je bestanden wilt bewaren?
Post Merge: augustus 30, 2009, 18:39:34 pm
Weet iemand wat je moet aanklikken als je je bestanden wilt bewaren?
Al gevonden,
Nu nog een vraag, tijdens de setup komt er een error over het taalpaket, en dan staat er GO ONLINE. daar staat dan op de website van microsoft hoe je het moet instaleren. zo doe ik het ook, wat moet je daarmee doen?
Marciej123
Post Merge: augustus 30, 2009, 18:39:34 pm
Al gevonden,
Nu nog een vraag, tijdens de setup komt er een error over het taalpaket, en dan staat er GO ONLINE. daar staat dan op de website van microsoft hoe je het moet instaleren. zo doe ik het ook, wat moet je daarmee doen?
Marciej123