wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7

VorigePage 64 of 67Volgende

Even een vraagje,

Ik heb een nieuwe computer zoals jullie misschien al wel weten, en een week geleden Windows 7 64bit erop geinstalleerd. Geactiveerd met RemoveWAT, maar dat blijkt dus niet te werken. Hij geeft toch aan dat ik Windows moet activeren. Dus wat ik ook al heb geprobeerd is een activator van Orbit & Hazar. Maar vanmiddag toen ik de pc opstartte, WEER een activatiemelding van Windows.

Dit is opzich niet zo'n probleem omdat ik geen moeite heb met Windows reinstallen, maar ik heb even geen zin om alles te backuppen, want er staan net allemaal nieuwe dingen op. Is er een manier om dit te fixen? Ik heb nog 19 dagen volgens Windows.. Lol. :P

Is Windows Loader niet wat voor je?

Het is al gelukt, I guess.

Ik heb Windows.7.Loader.v1.9.3-DAZ gebruikt op aanraden van Freddy. :P

Thanq!

Het is al gelukt, I guess.

Ik heb Windows.7.Loader.v1.9.3-DAZ gebruikt op aanraden van Freddy. :P

Thanq!

Mooi dat het werkte O0

[A] AEW

gooi er gewoon een nederlandse language pack eroverheen en alles is nederlands :D

Ik heb pasgeleden Windows Vista opnieuw geïnstalleerd, maar ik wil nu overstappen naar Win7. Heeft iemand een goede versie die ik vanaf een USB kan installeren? Ik wil persee vanaf USB want dat vind ik zelf het handigste. Ik heb er al een geprobeerd, maar die werkte niet echt goed :s

maakt niet uit welke versie, Gewoon via de tool op USB installeren.en dus niet de iso erop slepen.

Ik vroeg me af waar ik de crack van windows xp home moet plaatsen?

ik heb op dit moment Windows Vista 32-bit.

en ik zou graag windows 7 er op willen zetten.

maar ik wil eerst een paar dingen weten:

- paar voordelen van het veranderen van vista naar 7 ?

- paar nadelen van het veranderen van vista naar 7 ?

- word mijn laptop er langzamer door of juist sneller of maakt dat niet uit ?

kan ik dit zelf installeren of moet ik door iemand laten die er iets van af weet.

misschien ook nog iemand die met extra informatie komt.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

alvast bedankt !

Misschien een nieuw topic hiervoor aanmaken, maar probeer dit programmatje eens http://windows.microsoft.com/upgradeadvisor. En je kunt het makkelijk zelf installeren hoor  ;)

VorigePage 64 of 67Volgende