do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7

VorigePage 65 of 67Volgende

Ahum.... sorry dat ik er mee bemoei. :-X

Waarom cracken...

Gewoon een dvd van W7 (gebrand/kopieert of niet) en een sleuteltje kopen (€18)via marktplaats

Ben je van het hele ge.... doe af. met dvd met alle versies 32 of 64 bite €25 incl legitieme besturings dvd (niet origineel) +sleutel. Heb je ook geen last van al die update,s die in de rij staan.

Voor een ervaren computer freak zal het niet zoveel uit maken (het is een uitdaging) maar voor een leek is dit de makkelijkste/goedkoopste oplossing.

Geen dank.. ;)

Sorry... drukte net per ongeluk op enter, zodat het nog niet volledig was

@Reeeempie

Ik ben een krent en ik kom uit Zeeland, dus nee ik geef hier geen geld aan uit  :P

Zit alleen inderdaad met die updates nu, heb al gevonden dat je de "Service Pack 1" en de "KB971033" absoluut niet moet installeren, want daar zit de rommel in die ziet dat je een illegale versie hebt.

ik heb een probleempje weet iemant een goede Serial key site voor windows 7 ultimate wand ik heb dus w7 gedownload alleen nu kom ik er achter dat de serial key's niet werken die er bij stonden iemant eenn goede site :)

Even een loader gebruiken.

Zoek op 'thepiratebay.org' naar 'Windows 7 Loader,Activator v2 0 6 Reloaded'. Download deze. En als je klaar bent met downloaden even deze draaien, hij start daarna opnieuw. En dan is die geactiveerd.

yo heb hem al bedankt he ;)

Ik heb zojuist "Windows.7.Loader.v1.9.3-DAZ" gedownload omdat die andere niet werkte...

Nu moet ik alleen van alles invullen, maar ik heb geen idee of dit moet?

Heb de updates uitstaan, dus er zijn nog geen updates geïnstalleerd, dus ik heb ook geen idee of de loader al werkt...

Hoe kan ik dit controleren?

Wat moet je invullen? Ik hoefde dat niet namelijk..

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Je kunt gewoon meteen op Install klikken ;)

Dit kan ik dus gewoon negeren?

screenil.png

En betekent het nu ook dat ik dus gewoon alle updates kan gaan installeren?

Ja, dat kan je gewoon laten staan.

Als je dit installeert dan kun je daarna gewoon alle updates installeren :)

VorigePage 65 of 67Volgende