wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik

VorigePage 5 of 14Volgende

Compatibiliteitsmodus heeft nu ook een serieus nut. Ik heb een programma gedownload voor Windows 7, probeerde te installeren, kreeg een error. Toen zette ik compatibiliteitsmodus voor Windows 7 erop, werkt nu volledig foutloos. Ze maken echt vooruitgang.

Binnenkort geef ik de TS een update.

Ik gebruik Windows 8 nu ook als 'main' OS. In combinatie met een SSD. Heerlijk.

Dingen als geïntegreerde mounting van iso bestanden, dat is echt super.

Aero dat snel en licht werkt. Ik ben er al redelijk fan van.

Binnenkort uitgebreide post met informatie.

Verstuurd van mijn LT18i met Tapatalk

Ben je al programma's tegen gekomen die niet werken? Ben daar wel benieuwd naar.

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

Ben je al programma's tegen gekomen die niet werken? Ben daar wel benieuwd naar.

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

Virtual pc, en sommige speciaal gecodeerde beveiligde applicaties (zoals sommige cracks).

Voor de rest werkt alles naar behoren, ik heb nog nooit windows 7 compitableheids modus hoeven gebruiken.

Alleen voor de bovenstaande maar dat zelfs werkte niet :P

Binnenkort geef ik de TS een update. Ik gebruik Windows 8 nu ook als 'main' OS. In combinatie met een SSD. Heerlijk. Dingen als geïntegreerde mounting van iso bestanden, dat is echt super. Aero dat snel en licht werkt. Ik ben er al redelijk fan van. Binnenkort uitgebreide post met informatie. Verstuurd van mijn LT18i met Tapatalk

Leuk leuk, doet me deugt om van jullie de echte ervaringen te lezen als vanuit een site als tweakers etc. Voelt "echter" ;)

Ik ga het binnenkort toch nog eens wagen om Windows 8 te installeren, maar in dual-boot. Vorige keer vond ik het maar niets, maar mss went het wel.

De tweede keer met iets gaat altijd makkelijker hé :P

Kijk.. dat is nou lief van Microsoftje

Gratis Windows 8-licentie door beveiligingslek

Dankzij een lek in de beveiliging van Microsoft's Windows 8 is het mogelijk om zonder al te veel moeite een gratis legitieme versie voor het besturingssysteem te bemachtigen. Oorzaak hiervoor is de gratis Media Center-upgrade die Microsoft tot eind januari volgend jaar aanbiedt.

De methode vereist de installatie van Windows 8 met een willekeurige sleutel, waarna de installatie geactiveerd wordt met een zogeheten KMS-server (Key Management System) die ervoor zorgt dat het besturingssysteem alle sleutels als geldig ziet. De gebruiker kan daarna vrij gemakkelijk zijn Windows 8 versie "legaal" maken.

Door de gratis Windows Media Center-upgrade, die Microsoft tot 31 januari 2013 aanbiedt, uit te voeren op het met een KMS-server uitgeruste Windows 8-besturingssysteem, krijgt deze een nieuwe legitieme sleutel toegewezen van de Windows Media Center-upgrade. Hierdoor krijgt de gebruiker een gratis 'legale' Windows 8-installatie tot zijn beschikking.

Microsoft heeft nog niet gereageerd op het lek, verwacht wordt dat deze manier van het verkrijgen van een gratis legitieme versie van Windows 8 spoedig onmogelijk zal worden gemaakt.

:goed:

http://pc-active.nl/special-windows-8/208007-windows-8-supertip-direct-starten-naar-bureaublad.html

http://pc-active.nl/...bureaublad.html

Dit was bij mij standaard zo, Wil juist terug naar het start menu maar idontknow hoe dat moet. (via die instellingen @ website staat alles al goed)

VorigePage 5 of 14Volgende