wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Spikesplace.live

Page 1 of 8Volgende

Hallo mensen,

Den Spike heeft zijn droom waargemaakt, een Forum dat samenwerkt met Force4Fun

We zijn een splinternieuw Forum, dus er is nog veel werk aan de winkel.
We zijn met enige spoed op zoek naar posters c.q. spotters om ons team te versterken.
Heb je interesse om ons te versterken, stuur dan eeen pm naar Tuinbever of Den Spike.

Spikesplace werkt samen met Force4fun, dit is uniek in de usenet wereld.
Respect voor elkaar staat bij ons hoog in het vaandel!!

Kom gerust vrijblijvend een kijkje nemen op het forum
We hebben veel te bieden, waaronder een sterk unattended team met bekende ua bouwers.
Maar ook films, muziek, gewone software en meer...

Registratie is natuurlijk geheel gratis.
Registreren met V.P.N of mobiel heeft geen zin, want dan wordt je niet toegelaten.
Eenmaal geregistreerd kun je wel vpn en/of mobiel inloggen!

Ook zijn we in het bezit van een gezellige chat en Spikesplace Radio station, 24 uur per dag gevarieerde muziek en live DJees!
Heb je interesse om DJ te worden, meld je dan aan bij Den Spike.

We hopen jullie te verwelkomen op Spikesplace, en wensen jullie een gezellige tijd bij ons en veel download plezier.

Met vriendelijke groet,
Spikesplace Team

https://spikesplace.live/

2.jpg

Altijd fijn extra communities!!! Gefeliciteerd kerel. :)

ik deel je bericht.

rhyming leonardo dicaprio GIF

Ah tof!!!! Gefeliciteerd Den Spike!

Sta al dagen bij Spikesplace te wachten op goedkeuring om binnen te mogen

Is daar iedereen met vakantie?

Volgens mij wilt Spikesplace geen nieuwe leden. Ik wacht denk ik nu 2 of 3 weken op goedkeuring...

Ja, en wanneer je niet binnenkomt, kun je ook niet vragen wat het probleem is.

Hm, ik denk geen kwade opzet maar gewoon ergens een bug.

image.png

je moet je toch eerst registreren zonder vpn. ben grote fan van Spike maar hij moet het wel bereikbaar houden. TNG heeft wel wat verloren. Groetjes mooischerm.

21 uur geleden zei Byte:

Volgens mij wilt Spikesplace geen nieuwe leden. Ik wacht denk ik nu 2 of 3 weken op goedkeuring...

Dat willen ze juist wel zeker na de ruzie  tussen force4fun.today en spikeplace zijn site is gwn helemaal kapot niks aan te doen alleen haalt hij het niet ik mag die gast niet zo erg overal waar hij komt is er ruzie wat zowel tng als force4fun hebben dat verklaard

Oké, dan was VPN het probleem, ik ga zonder proberen ....

Mij gaat het om de muziekjes daar. Progworld was verbannen bij Newzbin en is overgestapt naar Spike, vandaar ,,,,🙂

@IsmailAntar

Ik ben net nieuw in deze scene dus ik weet niet precies over welke ruzie het gaat en wie de namen zijn die je noemt. Het enige wat ik weet dat er iets niet klopt wanneer een admin geen VPN toestaat (misschien wordt het wel beheerd door brein...)

film-paleis is naar mijn weten de beste Nederlandse site die er momenteel is. Elke dag nieuwe uploads van kwaliteit. Tevens geldt dit ook voor mediamaatjes en alleen-maar-retail.

Page 1 of 8Volgende