Spikesplace.live
Citaat van Demo op 6 augustus 2019, 12:573 uur geleden zei Byte:Ik ben net nieuw in deze scene dus ik weet niet precies over welke ruzie het gaat en wie de namen zijn die je noemt. Het enige wat ik weet dat er iets niet klopt wanneer een admin geen VPN toestaat (misschien wordt het wel beheerd door brein...)
film-paleisΒ is naar mijn weten de beste Nederlandse site die er momenteel is. ElkeΒ dag nieuwe uploads van kwaliteit. Tevens geldt dit ook voor mediamaatjes en alleen-maar-retail.
Ze zijn nog wel actief ik zag vandaag nog een nieuwe post van den spike op spotweb ik heb verder geen idee wat er bezig is ik ben zelf ook pas 3 maanden op usenet maar weet wel dat den spike met meerder forums ruzie heeft
3 uur geleden zei Byte:Ik ben net nieuw in deze scene dus ik weet niet precies over welke ruzie het gaat en wie de namen zijn die je noemt. Het enige wat ik weet dat er iets niet klopt wanneer een admin geen VPN toestaat (misschien wordt het wel beheerd door brein...)
film-paleisΒ is naar mijn weten de beste Nederlandse site die er momenteel is. ElkeΒ dag nieuwe uploads van kwaliteit. Tevens geldt dit ook voor mediamaatjes en alleen-maar-retail.
Ze zijn nog wel actief ik zag vandaag nog een nieuwe post van den spike op spotweb ik heb verder geen idee wat er bezig is ik ben zelf ook pas 3 maanden op usenet maar weet wel dat den spike met meerder forums ruzie heeft
Citaat van Demo op 6 augustus 2019, 18:0522 minuten geleden zei idylle:Gisteren nogmaals aangemeld zonder VPN en binnen π
Moet je net weten π€
Of beter kijken want vaak staat er boven dat je nieg mag aanmelden met vpnπππ
22 minuten geleden zei idylle:Gisteren nogmaals aangemeld zonder VPN en binnen π
Moet je net weten π€
Of beter kijken want vaak staat er boven dat je nieg mag aanmelden met vpnπππ
Citaat van Byte op 7 augustus 2019, 12:1918 hours ago, IsmailAntar said:Of beter kijken want vaak staat er boven dat je nieg mag aanmelden met vpnπππ
Of gewoon daar niet aanmelden. Wordt waarschijnlijk toch door Brein beheerd als er geen VPN is toegestaan...
18 hours ago, IsmailAntar said:Of beter kijken want vaak staat er boven dat je nieg mag aanmelden met vpnπππ
Of gewoon daar niet aanmelden. Wordt waarschijnlijk toch door Brein beheerd als er geen VPN is toegestaan...
Citaat van Demo op 7 augustus 2019, 14:272 uur geleden zei Byte:Of gewoon daar niet aanmelden. Wordt waarschijnlijk toch door Brein beheerd als er geen VPN is toegestaan...ο»Ώ
Ik begin me af te vragen waar deze onzin vandaan komt. Ik heb me eerder niet bemoeid met deze discussie, maar wat er nu wordt geschreven slaat echt kant nog wal. Bij elke nieuwe site gebeuren wel dingen bij het toelaten van nieuwe leden en elke keer als er dan iets gebeurt wat een beetje vervelend is worden hier op Duken.nl de raarste dingen meegedeeld waar helemaal niemand iets aan heeft.
2 uur geleden zei Byte:Of gewoon daar niet aanmelden. Wordt waarschijnlijk toch door Brein beheerd als er geen VPN is toegestaan...ο»Ώ
Ik begin me af te vragen waar deze onzin vandaan komt. Ik heb me eerder niet bemoeid met deze discussie, maar wat er nu wordt geschreven slaat echt kant nog wal. Bij elke nieuwe site gebeuren wel dingen bij het toelaten van nieuwe leden en elke keer als er dan iets gebeurt wat een beetje vervelend is worden hier op Duken.nl de raarste dingen meegedeeld waar helemaal niemand iets aan heeft.
Citaat van cacho op 9 augustus 2019, 19:07Op 7-8-2019 om 16:27 zei Drifter:Ik begin me af te vragen waar deze onzin vandaan komt. Ik heb me eerder niet bemoeid met deze discussie, maar wat er nu wordt geschreven slaat echt kant nog wal. Bij elke nieuwe site gebeuren wel dingen bij het toelaten van nieuwe leden en elke keer als er dan iets gebeurt wat een beetje vervelend is worden hier op Duken.nl de raarste dingen meegedeeld waar helemaal niemand iets aan heeft.
Ben het volkomen eens met je.
Evenzo ben ik van mening dat het melden van vermeende ruzietjes tussen bepaalde sites niet op dit forum van Duken thuishoren.
Wat mij betreft mogen dat soort nutteloze posten direct verwijderd worden.Laten we daarentegen spotters c.q. posters van interessant materiaal dankbaar zijnΒ voor de tijd en moeite die men hieraan besteed.
Op 7-8-2019 om 16:27 zei Drifter:Ik begin me af te vragen waar deze onzin vandaan komt. Ik heb me eerder niet bemoeid met deze discussie, maar wat er nu wordt geschreven slaat echt kant nog wal. Bij elke nieuwe site gebeuren wel dingen bij het toelaten van nieuwe leden en elke keer als er dan iets gebeurt wat een beetje vervelend is worden hier op Duken.nl de raarste dingen meegedeeld waar helemaal niemand iets aan heeft.
Ben het volkomen eens met je.
Evenzo ben ik van mening dat het melden van vermeende ruzietjes tussen bepaalde sites niet op dit forum van Duken thuishoren.
Wat mij betreft mogen dat soort nutteloze posten direct verwijderd worden.
Laten we daarentegen spotters c.q. posters van interessant materiaal dankbaar zijnΒ voor de tijd en moeite die men hieraan besteed.
Citaat van idylle op 12 augustus 2019, 21:31Nou ja, de ruzietjes zijn wel van invloed op de kwaliteit van het geposte materiaal
Had ik me net aangemeld, is het alweer gedaan met de pret
De provider van een muziekgenre waar het mij om te doen was, is vertrokken
Uit onvrede over het VIP-beleid, een bedrag neertellen voor extra opties
Nou ja, de ruzietjes zijn wel van invloed op de kwaliteit van het geposte materiaal
Had ik me net aangemeld, is het alweer gedaan met de pret
De provider van een muziekgenre waar het mij om te doen was, is vertrokken
Uit onvrede over het VIP-beleid, een bedrag neertellen voor extra opties
Citaat van dileo65 op 19 augustus 2019, 07:19al meerdere keren geprobeerd aan te melden, natuurlijk vpn-loos ;-|) maar blijkbaar voor eeuwig in de goedkeuring gezet
al meerdere keren geprobeerd aan te melden, natuurlijk vpn-loos ;-|) maar blijkbaar voor eeuwig in de goedkeuring gezet
Citaat van MysticGirl op 10 oktober 2019, 12:14Na een tijdje afwezig te zijn geweest, ga ik mijn geschonken boeken van de geweldige schenkers weer delen met de leden
![]()
Dus voor alle boekliefhebbers; ik ga vanaf morgen weer alle boekjes delen op SpikesPlace.
Hopelijk kunnen we als vanouds elkaar weer blij maken met de prachtige boekjes die er weer komen gaan...β¦.
Β
Groetjes MysticGirl
Β
Β
Na een tijdje afwezig te zijn geweest, ga ik mijn geschonken boeken van de geweldige schenkers weer delen met de leden
Dus voor alle boekliefhebbers; ik ga vanaf morgen weer alle boekjes delen op SpikesPlace.
Hopelijk kunnen we als vanouds elkaar weer blij maken met de prachtige boekjes die er weer komen gaan...β¦.
Β
Groetjes MysticGirl
Β
Β