wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Spikesplace.live

VorigePage 8 of 8
1 uur geleden zei Tuinbever:

Beste @Jaccus Ik kan hier niet inhoudelijk op in gaan, gelet deze beslissingen intern zijn genomen. Het zou dan niet sieren dat toch te doen.

Altijd vervelend wanneer iemand uit een staf stapt om wat voor reden dan ook, maar belangrijker is dat de Community daardoor niet van het toneel verdwijnt en zover bij mij bekent heeft Den Spike net zoals Vinny27 zijn kennis aan verschillende andere UA makers doorgegeven.

Ik kan me best voorstellen dat je als gebruiker van UA software het liefst gebruik blijft maken van 1 en dezelfde maker, maar als die persoon volledig uit beeld verdwijnt zal je toch een keuze moeten maken. :yes:

38 minutes ago, Drifter said:

...... zover bij mij bekent heeft Den Spike net zoals Vinny27 zijn kennis aan verschillende andere UA makers doorgegeven.

Ik kan me best voorstellen dat je als gebruiker van UA software het liefst gebruik blijft maken van 1 en dezelfde maker, maar als die persoon volledig uit beeld verdwijnt zal je toch een keuze moeten maken. :yes:

Klopt. Dat waren ook praktisch de eersten die setups en installs erg gebruiksvriendelijk maakten met hun "unattended schil".

Overigens ben ik van mening dat portable apps op den duur de unattendeds van software apps in populariteit voorbij zullen streven.
Minder systeem verstoringen omdat er bij portables nauwelijks integratie is met het OS en makkelijk verwijderbaar zonder dat het sporen achterlaat.

Zombienation is Ultimate force geworden. Maar is ineens weg?? Weet iemand wat er aan de hand is?

@Gandalf,

Volgens mij is de vraag van jou of topic.

Ik zou zeggen maak zelf een topic met jou vraag.

Edit

Ik heb bij spikesplace aan ban gekregen, geen idee waarom, ook geen uitleg waarom ofzo.

8 uur geleden zei bikerbob:

Ik heb bij spikesplace aan ban gekregen, geen idee waarom, ook geen uitleg waarom ofzo.

Niemand krijgt uitleg wat de reden van een Ban is. Dat is op iedere Torrent of NZB Community. Als je eenmaal een Ban hebt gekregen is dat toch vaak vanwege het overtreden van bepaalde regels. Na een Ban kan je op die Community ook niet meer in je account, dus is er ook geen mogelijkheid om je de reden in bijvoorbeeld een Persoonlijk Bericht te geven. Je zou even een PM kunnen sturen aan de Administrator ERAYNDRA van Spikesplace.live die hier ook een account heeft en daar aan vragen of de reden misschien openbaar gemaakt kan worden.

11 uur geleden zei Drifter:

Niemand krijgt uitleg wat de reden van een Ban is. Dat is op iedere Torrent of NZB Community. Als je eenmaal een Ban hebt gekregen is dat toch vaak vanwege het overtreden van bepaalde regels. Na een Ban kan je op die Community ook niet meer in je account, dus is er ook geen mogelijkheid om je de reden in bijvoorbeeld een Persoonlijk Bericht te geven. Je zou even een PM kunnen sturen aan de Administrator ERAYNDRA van Spikesplace.live die hier ook een account heeft en daar aan vragen of de reden misschien openbaar gemaakt kan worden.

is al opgelost :)

Army of strangers ook gedaan of gewoon een probleem? 

zijn trg online

VorigePage 8 of 8