wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Spikesplace.live

VorigePage 7 of 8Volgende

zonde vpn kan je niet registratie nee laat maar mensen in belgie  ben je er zo bij 

Blijkbaar is een vermoedelijke controverse tussen Den Spike en Spiksplace inmiddels weer opgelost.
Den Spike staat weer expliciet vermeld op de homepaqe en levert ook weer unattendeds.
Blijft toch een fenomeen, die Den Spike. Wat je ook mogen denken van zijn komen en gaan, ik ben er blij mee.

Maak al jaren gebruik van zijn unattendeds. Goede kwaliteit zoals je die ook terugvindt op bijv. Newzbin.

Mmm... het heeft alle schijn dat na een kortstondige terugkeer van Den Spike hij wederom verdwenen is.
De aangepaste layout van de site geeft daarvoor de nodige aanleiding toe.

Blijft jammer want Den Spike staat (stond) garant voor kwaliteit.

Misschien dat de hier postende Sysop van die site enige toelichting wil of kan geven (details niet nodig). 

9 minuten geleden zei Jaccus:

Misschien dat de hier postende Sysop van die site enige toelichting wil of kan geven (details niet nodig). 

Was bij het vorige vertrek een aantal weken geleden al feit dat de eigenaar of staf verder geen mededeling deed over het vertrek van Den Spike, dus waarom zou dat nu wel gedaan moeten worden. Dat er een UA maker/uploader vertrekt bij een website gebeurt al door de jaren heen, maar dat wil dan niet zeggen dat er gelijk geen kwalitatief vergelijkbaar materiaal te vinden is. De wereld heeft momenteel meer te lijden onder de Corona.

De staf heeft destijds wel degelijk een bericht verzonden aan de leden.

Met name vraag ik alleen om een bevestiging door met nadruk te stellen dat details niet nodig zijn.
Was alleen benieuwd of ik hem elders zal moeten opsporen.
Bovendien is er nogal een verschil in kwaliteit tussen de diverse "unattended" makers.

Volgens mij gaat de discussie verkeerd. Jaccus vraagt om een stukje informatie en heeft zijn mening over de kwaliteit van de uploader. Los van inwinnen van informatie is er verder niks aan de hand.

Daarna krijgt hij een reactie terug welke verkeerd geïnterpreteerd kan worden. 

Hierna gaat de discussie de verkeerde kant op. Deze berichten ga ik ook verwijderen. Lijkt mij een misverstand tussen beide heren.

2 uur geleden zei Duken:

Volgens mij gaat de discussie verkeerd. Jaccus vraagt om een stukje informatie en heeft zijn mening over de kwaliteit van de uploader.

Discussie gaat helemaal niet verkeerd @Duken, want het eerder door mij gegeven antwoord is ook een persoonlijke mening en de door jou verwijderde gedeeltelijke reactie van @Jaccus daarop was onnodig belachelijk. Als @Jaccus zo graag wil weten wat zijn idool verder gaat doen na zijn 2e vertrek van Spikesplace kan er simpelweg ook een persoonlijk bericht gestuurd worden aan de heer Den Spike die op deze website zelf ook een account heeft onder deze link. Het lijkt mij dat Den Spike zelf meer verplicht is om zijn trouwe aanhang in te lichten dan de SysOp van de site waar hij is vertrokken.

Natuurlijk kan er een persoonlijk bericht worden verstuurd maar er is ook niks verkeerd aan om de vraag in het topic te stellen. Tenslotte zijn er ook andere leden welke @Jaccus dan van informatie zouden kunnen voorzien en is deze ook zichtbaar voor andere bezoekers. Daar is niks mee. Dat Denspike zelf zijn leden zou moeten inlichten kan kloppen maar als dat niet is gebeurd is mag deze vraag geen probleem zijn toch? Daar kan jaccus niks aan doen.

De reactie @Jaccus op je naam was inderdaad onnodig, daarom is deze ook aangepast.

Beste @Jaccus Ik kan hier niet inhoudelijk op in gaan, gelet deze beslissingen intern zijn genomen. Het zou dan niet sieren dat toch te doen.

14 uur geleden zei Jaccus:

Bovendien is er nogal een verschil in kwaliteit tussen de diverse "unattended" makers.

Ik kan je garanderen dat de meeste Unattendeds builders uitstekend materiaal leveren, deze zijn te vinden op diverse NZB sites. Wil jij gaan voor oud vertrouwd dan kan ik je niet verder helpen.

15 minutes ago, Tuinbever said:

Beste @Jaccus Ik kan hier niet inhoudelijk op in gaan, gelet deze beslissingen intern zijn genomen. Het zou dan niet sieren dat toch te doen.

Ik kan je garanderen dat de meeste Unattendeds builders uitstekend materiaal leveren, deze zijn te vinden op diverse NZB sites. Wil jij gaan voor oud vertrouwd dan kan ik je niet verder helpen.

Als er intern afspraken over gemaakt zijn dan respecteer ik dat. En inderdaad dat siert je om het dan te laten voor wat het is.

Wat betreft de 2de alinea zet ik er wat vraagtekens bij. 
Ik heb van nogal wat unattended builders diverse "maaksels" geinstalleerd en daar zitten wat verschillen tussen qua kwaliteit en duurzaamheid. Soms heel subtiel.
In ieder geval ben ik door lange ervaring wijs geworden welke builds van welke persoon zonder enig risico geinstalleerd kunnen worden (o.a. ook van Spikesplace 👍)

VorigePage 7 of 8Volgende