wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

private-releases.life offline

VorigePage 8 of 21Volgende

zeer jammer

Verdorrie zeg, weer een goede site offline 😕.....   Hier baal ik echt van . had ik goenie weer gevonden weer weg 
Nu snap je ook steeds meer waarom men achter een invite muur gaat zitten.  

Degene die dit protocol hanteren , houden het lang vol.... 

Ja erg jammer, wens het hele team sterkte en hoop dat er weer ergens een site komt.

Het einde is nu echt in zicht voor alle forums wat is er nog over ? geen idee echt niet veel meer.

jaren zelf bezig geweest met verschillende forums ( om te posten ) en ook op spotnet.

maar dat daar hobbelt nu ook echt achteruit merk ik vooral de muziek heeft daar veel betere tijden gekend.

Nee echt het einde is nu redelijk dichtbij gekomen tijd veranderd.

vanmorgen nog een leuke serie gedownload. dus is ben zeer verbaasd. erg jammer dit.

ik hoop dat er gauw weer ergens een nieuwe site komt. 

Nu nog 1 ouderwetse site die ik ook al tijden gebruik. En that is it.

sterkte in ieder geval voor iedereen.

Jammer, hopelijk komt het goed met Mr Audi. Was een mooi forum waarop veel te vinden was, bijna alles wat ik keek qua tvseries en af en toe een film. Moet nu naar iets anders op zoek. Hopelijk komt er iets anders binnenkort, maar ben bang voor dat het erg moeilijk gaat worden.

Sjonge wat jammer

ga je hond missen muis

Ik ga jullie allemaal missen, hopelijk komt er weer een nieuwe site

Jammer dat de site weg is, ik zelf heb me al van tevoren voorbereidt en heb meerdere buitenlandse trackers (sommige moet je wel betalen maar dat moet je ervoor over hebben) , met die trackers, opensubtitles,  mkvtoolnix en subsync als het nodig is kun je de files ook zelf maken.

VorigePage 8 of 21Volgende