wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

private-releases.life offline

VorigePage 7 of 21Volgende

zou jammer zijn..het was een hele goeie site😭

20 minuten geleden zei DonderWolk:

Het is zelfs gewoon nog besproken op de openbare discord dat de host verzoeken had binnen gekregen van brein om de eigenaar te identificeren. 

Op deze manier zou je inderdaad wel kunnen vermoeden dat er iets mis is, daar had ik nog niet aan gedacht 🙈 Maar goed, het was een mooie site zolang het duurde RIP 🧛‍♂️

32 minuten geleden zei Vampire Inspector:

Op deze manier zou je inderdaad wel kunnen vermoeden dat er iets mis is, daar had ik nog niet aan gedacht 🙈 Maar goed, het was een mooie site zolang het duurde RIP 🧛‍♂️

Het is inderdaad jammer, en voor de duidelijkheid, ik wil geen haat zaaien verder, mijn commentaar is goed bedoeld.

@Tuinbeverwas daar de systeembeheerder, dus die weet echt wat wat hij erover zegt........Einde verhaal dus, helaas!!

Stukje van ander topic door MrAudi

Geplaatst Zaterdag om 14:39
Zoals @Tuinbever al aangaf (hij is mijn systeembeheerder), komt het niet vanuit Private-Releases...

Jammer dat deze helaas ook weg is.

Wat balen zeg echt jammer maar ik was er al bang voor een hele tijd. Ik ben benieuwd of er nog iets gaan komen maar ik denk dat het einde verhaal is.

Ik wil iedereen bedanken die het mogelijk gemaakt heeft.

Niet te geloven jongens WTF zoon mooi forum WEG!!! Echt respect MrAudi en iedereen die hier hard voor heeft gewerkt.

ja, lap = weer ene die weg is, en dit was een prachtig forum

wordt stilletjes een dooie boel op usenet

veel respect voor MrAudi en zijn medewerkers

nu is er voor mij nog 1 helaas en anders maar weer torrents

Wat ontzettend jammer.

Nam veel mee van Bashan, hopelijk duikt die ergens weer op.

VorigePage 7 of 21Volgende