private-releases.life offline
Citaat van Vampire Inspector op 27 juli 2022, 15:4420 minuten geleden zei DonderWolk:Het is zelfs gewoon nog besproken op de openbare discord dat de host verzoeken had binnen gekregen van brein om de eigenaar te identificeren.
Op deze manier zou je inderdaad wel kunnen vermoeden dat er iets mis is, daar had ik nog niet aan gedacht 🙈 Maar goed, het was een mooie site zolang het duurde RIP 🧛♂️
20 minuten geleden zei DonderWolk:Het is zelfs gewoon nog besproken op de openbare discord dat de host verzoeken had binnen gekregen van brein om de eigenaar te identificeren.
Op deze manier zou je inderdaad wel kunnen vermoeden dat er iets mis is, daar had ik nog niet aan gedacht 🙈 Maar goed, het was een mooie site zolang het duurde RIP 🧛♂️
Citaat van DonderWolk op 27 juli 2022, 16:1832 minuten geleden zei Vampire Inspector:Op deze manier zou je inderdaad wel kunnen vermoeden dat er iets mis is, daar had ik nog niet aan gedacht 🙈 Maar goed, het was een mooie site zolang het duurde RIP 🧛♂️
Het is inderdaad jammer, en voor de duidelijkheid, ik wil geen haat zaaien verder, mijn commentaar is goed bedoeld.
32 minuten geleden zei Vampire Inspector:Op deze manier zou je inderdaad wel kunnen vermoeden dat er iets mis is, daar had ik nog niet aan gedacht 🙈 Maar goed, het was een mooie site zolang het duurde RIP 🧛♂️
Het is inderdaad jammer, en voor de duidelijkheid, ik wil geen haat zaaien verder, mijn commentaar is goed bedoeld.
Citaat van Demo op 27 juli 2022, 16:22@Tuinbeverwas daar de systeembeheerder, dus die weet echt wat wat hij erover zegt........Einde verhaal dus, helaas!!
Stukje van ander topic door MrAudi
Geplaatst Zaterdag om 14:39
Zoals @Tuinbever al aangaf (hij is mijn systeembeheerder), komt het niet vanuit Private-Releases...
@Tuinbeverwas daar de systeembeheerder, dus die weet echt wat wat hij erover zegt........Einde verhaal dus, helaas!!
Stukje van ander topic door MrAudi
Geplaatst Zaterdag om 14:39
Zoals @Tuinbever al aangaf (hij is mijn systeembeheerder), komt het niet vanuit Private-Releases...
Citaat van Diederik op 27 juli 2022, 16:25Wat balen zeg echt jammer maar ik was er al bang voor een hele tijd. Ik ben benieuwd of er nog iets gaan komen maar ik denk dat het einde verhaal is.
Ik wil iedereen bedanken die het mogelijk gemaakt heeft.
Wat balen zeg echt jammer maar ik was er al bang voor een hele tijd. Ik ben benieuwd of er nog iets gaan komen maar ik denk dat het einde verhaal is.
Ik wil iedereen bedanken die het mogelijk gemaakt heeft.
Citaat van RazorCrest op 27 juli 2022, 16:39Niet te geloven jongens WTF zoon mooi forum WEG!!! Echt respect MrAudi en iedereen die hier hard voor heeft gewerkt.
Niet te geloven jongens WTF zoon mooi forum WEG!!! Echt respect MrAudi en iedereen die hier hard voor heeft gewerkt.
Citaat van 2meter op 27 juli 2022, 16:44ja, lap = weer ene die weg is, en dit was een prachtig forum
wordt stilletjes een dooie boel op usenet
veel respect voor MrAudi en zijn medewerkers
ja, lap = weer ene die weg is, en dit was een prachtig forum
wordt stilletjes een dooie boel op usenet
veel respect voor MrAudi en zijn medewerkers
Citaat van Misterkilobyte op 27 juli 2022, 16:54nu is er voor mij nog 1 helaas en anders maar weer torrents
nu is er voor mij nog 1 helaas en anders maar weer torrents