private-releases.life offline
Citaat van fuck brein 2 op 27 juli 2022, 18:19inderdaad voor film ondertitels is opensubtitels zeer goed en voor te converten zou ik dvdfab gebruiken mensen
inderdaad voor film ondertitels is opensubtitels zeer goed en voor te converten zou ik dvdfab gebruiken mensen
Citaat van Roz_an_Ni op 27 juli 2022, 18:51Dit is wel heel jammer, was een goede site.
Damn wat een gemis. Er blijft niet veel over.
Sterkte Mr. Audi, alle respekt voor u en het team gehad.
Greetzzz Roz_an_Ni
Dit is wel heel jammer, was een goede site.
Damn wat een gemis. Er blijft niet veel over.
Sterkte Mr. Audi, alle respekt voor u en het team gehad.
Greetzzz Roz_an_Ni
Citaat van fuck brein 2 op 27 juli 2022, 18:52ik weet 1 zaak dat het nog zeer weinig films en series gaan online komen voor te downloaden toch via nzb'b
als de torrent site nog zeer lang gaan blijven bestaan is de vraag
ik weet 1 zaak dat het nog zeer weinig films en series gaan online komen voor te downloaden toch via nzb'b
als de torrent site nog zeer lang gaan blijven bestaan is de vraag
Citaat van Kingkong2000 op 27 juli 2022, 19:14Godver…..prachtige site en leuke mensen! Jammer……einde van een nzb tijdperk! MrAudi bedankt hè en sterkte. Wou dat mensen eens iets aan brein en baf gingen doen
Godver…..prachtige site en leuke mensen! Jammer……einde van een nzb tijdperk! MrAudi bedankt hè en sterkte. Wou dat mensen eens iets aan brein en baf gingen doen
Citaat van rogier50 op 27 juli 2022, 19:3420 minuten geleden zei Kingkong2000:Godver…..prachtige site en leuke mensen! Jammer……einde van een nzb tijdperk! MrAudi bedankt hè en sterkte. Wou dat mensen eens iets aan brein en baf gingen doen
ja het is al jaren duidelijk dat brein/baf/buma stemra het geld wat ze binnentrekken in eigen zak steken een gerard joling of een brad pitt krijgen echt geen geld overgemaakt door deze lui dus onbegrijpelijk dat deze criminele mensen niet opgepakt worden en straf krijgen en in het filmje is te zien dat ze zelf ook downloaden!!!!
20 minuten geleden zei Kingkong2000:Godver…..prachtige site en leuke mensen! Jammer……einde van een nzb tijdperk! MrAudi bedankt hè en sterkte. Wou dat mensen eens iets aan brein en baf gingen doen
ja het is al jaren duidelijk dat brein/baf/buma stemra het geld wat ze binnentrekken in eigen zak steken een gerard joling of een brad pitt krijgen echt geen geld overgemaakt door deze lui dus onbegrijpelijk dat deze criminele mensen niet opgepakt worden en straf krijgen en in het filmje is te zien dat ze zelf ook downloaden!!!!
Citaat van Kingkong2000 op 27 juli 2022, 19:54Tja zulke figuren komen overal mee weg. Terwijl de onschuldige hobbyist gewoon plezier wil hebben. Kansloos volk!
Tja zulke figuren komen overal mee weg. Terwijl de onschuldige hobbyist gewoon plezier wil hebben. Kansloos volk!
Citaat van grandma op 27 juli 2022, 20:078 uur geleden zei Tuinbever:Heb vernomen dat de site voorgoed uit de lucht is in verband met een lopend onderzoek, meer kan ik er niet over melden, erg sneu voor Mraudie.
Bedankt voor de informatie Tuinbever, hopen er het beste van
grandpa
2 uur geleden zei Muis:Ik ga jullie allemaal missen, hopelijk komt er weer een nieuwe site
Wij jou ook Muis, maar het nog niet het eind van de wereld
greetz, grandpa
2 uur geleden zei BroodjePork:ga je hond missen muis
Ik de BroodjesPork.... we'll meet again
8 uur geleden zei Tuinbever:Heb vernomen dat de site voorgoed uit de lucht is in verband met een lopend onderzoek, meer kan ik er niet over melden, erg sneu voor Mraudie.
Bedankt voor de informatie Tuinbever, hopen er het beste van
grandpa
2 uur geleden zei Muis:Ik ga jullie allemaal missen, hopelijk komt er weer een nieuwe site
Wij jou ook Muis, maar het nog niet het eind van de wereld
greetz, grandpa
2 uur geleden zei BroodjePork:ga je hond missen muis
Ik de BroodjesPork.... we'll meet again
Citaat van Geosky__ op 27 juli 2022, 20:163 uur geleden zei Toolhead:Wat ontzettend jammer.
Nam veel mee van Bashan, hopelijk duikt die ergens weer op.
inderdaad mocht je hem ergens tegen komen hoor ik het graag
3 uur geleden zei Toolhead:Wat ontzettend jammer.
Nam veel mee van Bashan, hopelijk duikt die ergens weer op.
inderdaad mocht je hem ergens tegen komen hoor ik het graag
Citaat van Misterkilobyte op 27 juli 2022, 20:20zit niet anders op dan torrents te gebruiken heb nog 1 site met nzb gelukkig die nog online is
jammer hoor dit, en ja spotnet maar ja wordt ook al vergald hoor ik wel
zit niet anders op dan torrents te gebruiken heb nog 1 site met nzb gelukkig die nog online is
jammer hoor dit, en ja spotnet maar ja wordt ook al vergald hoor ik wel