private-releases.life offline
Citaat van niemanx op 28 juli 2022, 13:571 uur geleden zei rogier50:ik heb gisteren een site aangeschreven of ik een uitnodiging kon krijgen
dat kan maar of ik dan wel effe 50 euro voor een half jaar of 100 euro voor een jaar wil overmaken
en een verhaal erbij hoe geweldig ze wel niet zijn
nooit aan beginnen maak je 100 euro over worden ze gepakt dag 100 euro
als iemand nog een site weet
hoor ik dat graag hoor via een prive bericht natuurlijk
en dat is nog een torrent site dus geen nzb
1 uur geleden zei rogier50:ik heb gisteren een site aangeschreven of ik een uitnodiging kon krijgen
dat kan maar of ik dan wel effe 50 euro voor een half jaar of 100 euro voor een jaar wil overmaken
en een verhaal erbij hoe geweldig ze wel niet zijn
nooit aan beginnen maak je 100 euro over worden ze gepakt dag 100 euro
als iemand nog een site weet
hoor ik dat graag hoor via een prive bericht natuurlijk
en dat is nog een torrent site dus geen nzb
Citaat van JanZee op 28 juli 2022, 14:01Inderdaad jammer dat P-R het niet heeft kunnen volhouden.
Even meer dan een jaar hebben we van dit forum mogen genieten.
Dank daarvoor MrAudi.Nu lees ik ook dat er nog één of enkele vergelijkbare sites in de lucht zijn.
Mogen die hier niet genoemd worden?Dat zou vreemd zijn omdat ze op deze site wel genoemd staan op:
Graag zou ik (desnoods via PM) willen vernemen welke site(s) er nog wel online zijn.
Alvast bedankt!
Inderdaad jammer dat P-R het niet heeft kunnen volhouden.
Dank daarvoor MrAudi.
Nu lees ik ook dat er nog één of enkele vergelijkbare sites in de lucht zijn.
Mogen die hier niet genoemd worden?
Dat zou vreemd zijn omdat ze op deze site wel genoemd staan op:
Graag zou ik (desnoods via PM) willen vernemen welke site(s) er nog wel online zijn.
Alvast bedankt!
Citaat van rogier50 op 28 juli 2022, 14:2324 minuten geleden zei niemanx:en dat is nog een torrent site dus geen nzb
dat is wel een nzb site daarom is het ook schandalig dat ze geld vragen riekt naar oplichting!!!
24 minuten geleden zei niemanx:en dat is nog een torrent site dus geen nzb
dat is wel een nzb site daarom is het ook schandalig dat ze geld vragen riekt naar oplichting!!!
Citaat van rogier50 op 28 juli 2022, 14:3529 minuten geleden zei JanZee:Inderdaad jammer dat P-R het niet heeft kunnen volhouden.
Dank daarvoor MrAudi.Nu lees ik ook dat er nog één of enkele vergelijkbare sites in de lucht zijn.
Mogen die hier niet genoemd worden?Dat zou vreemd zijn omdat ze op deze site wel genoemd staan op:
Alvast bedankt!
van de lijst is alleen de ebook site nog online maar ook die willen geld zien als je boeken wilt downloaden
alle buitenlandse sites zijn nog online maar vooral de engelse sites willen ook geld zien en bij andere sites kan je niet registreren
de nzb site waar ik het eerder over had staat niet in deze lijst
en ik vraag mij af wat die ene site dan is waar sommige het hier over hebben want alles is offline
29 minuten geleden zei JanZee:Inderdaad jammer dat P-R het niet heeft kunnen volhouden.
Alvast bedankt!
van de lijst is alleen de ebook site nog online maar ook die willen geld zien als je boeken wilt downloaden
alle buitenlandse sites zijn nog online maar vooral de engelse sites willen ook geld zien en bij andere sites kan je niet registreren
en ik vraag mij af wat die ene site dan is waar sommige het hier over hebben want alles is offline
Citaat van JanZee op 28 juli 2022, 14:467 minuten geleden zei rogier50:van de lijst is alleen de ebook site nog online maar ook die willen geld zien als je boeken wilt downloaden
Ja. precies!
Dat bedoelde ik dus ook.
Die ene site waar meerdere berichten hierboven over spreken, wil ik graag weten!
7 minuten geleden zei rogier50:van de lijst is alleen de ebook site nog online maar ook die willen geld zien als je boeken wilt downloaden
Ja. precies!
Dat bedoelde ik dus ook.
Die ene site waar meerdere berichten hierboven over spreken, wil ik graag weten!
Citaat van fuck brein 2 op 28 juli 2022, 14:46Mij mogen jullie die ook geven als dat eventjes kan
Mij mogen jullie die ook geven als dat eventjes kan
Citaat van vinyli op 28 juli 2022, 15:2018 uur geleden zei Misterkilobyte:zit niet anders op dan torrents te gebruiken heb nog 1 site met nzb gelukkig die nog online is
jammer hoor dit, en ja spotnet maar ja wordt ook al vergald hoor ik wel
Zou je mij deze site misschien kunnen sturen? Alvast bedankt!
18 uur geleden zei Misterkilobyte:zit niet anders op dan torrents te gebruiken heb nog 1 site met nzb gelukkig die nog online is
jammer hoor dit, en ja spotnet maar ja wordt ook al vergald hoor ik wel
Zou je mij deze site misschien kunnen sturen? Alvast bedankt!
Citaat van Diederik op 28 juli 2022, 15:2436 minuten geleden zei JanZee:Ja. precies!
Dat bedoelde ik dus ook.
Die ene site waar meerdere berichten hierboven over spreken, wil ik graag weten!Ik weet niet de exacte naam maar zag ik voorbij komen bij spotweb spots in de comments. Je kan registreren maar lui vragen veel te veel geld en wie weet anno 2022 ebn je paar maand verder en weg zijn ze.
36 minuten geleden zei JanZee:Ja. precies!
Dat bedoelde ik dus ook.
Ik weet niet de exacte naam maar zag ik voorbij komen bij spotweb spots in de comments. Je kan registreren maar lui vragen veel te veel geld en wie weet anno 2022 ebn je paar maand verder en weg zijn ze.
Citaat van Mickybo op 28 juli 2022, 15:3122 uur geleden zei Misterkilobyte:nu is er voor mij nog 1 helaas en anders maar weer torrents
Ben benieuwd welke jij dan nog hebt? PM????
22 uur geleden zei Misterkilobyte:nu is er voor mij nog 1 helaas en anders maar weer torrents
Ben benieuwd welke jij dan nog hebt? PM????