wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

private-releases.life offline

VorigePage 12 of 21Volgende

Sluit me helemaal bij de rest. En mocht iemand een mooi alternatief dan ook graag een PM.  Thanks

Idd jammer, mooie site en enthousiaste crew, het gaat jullie goed en wellicht tot ziens....  voor de rest eens met @Krokeledokus

Bedankt voor al het moois wat jullie hebben gebracht P-R! :)

Ai da's inderdaad geweldig jammer om te horen. Sterkte Mr Audi en team, hopelijk komt het goed voor jullie. Mocht iemand toch een alternatief hebben of vinden dan ben ik ook heel dankbaar met een PM 🙂

helaas   zal deze mooi site gaan missen 

net als zo veel ander site uit een grijs verleden 

ik heb gisteren een site aangeschreven of ik een uitnodiging kon krijgen

dat kan maar of ik dan wel effe 50 euro voor een half jaar of 100 euro voor een jaar wil overmaken 

en een verhaal erbij hoe geweldig ze wel niet zijn 

nooit aan beginnen maak je 100 euro over worden ze gepakt dag 100 euro 

als iemand nog een site weet 

hoor ik dat graag hoor via een prive bericht natuurlijk

6 uur geleden zei colablikje:

Ik ben hier ook benieuwd naar

Ik ook!

Wat balen is dit. Was zo'n fijn forum, verdorie er blijft niets over. Ook voor Mr. Audi heel vervelend maar die laat zich niet onderdrukken denk ik. Die komt wel terug!

5 uur geleden zei bohorne:

Zou je mij die ook kunnen delen in privé bericht?

Kan ik deze ook in prive bericht ontvangen

Ik was ook altijd zo blij met alle nieuwe boeken die Mr. Audi  leverde. Wat ga ik dit missen!!!

5 uur geleden zei bohorne:

Zou je mij die ook kunnen delen in privé bericht?

Mij ook graag. 

Er is nog 1 site meer die ik heb, dan nog torrents en nog nzb sit die goed is maar veel is er niet meer toch?
The pirate bay is er nog, ook daar dan binnen halen en elders de nl subs proberen te vinden, beetje extra werk maar beter dan niets zeg ik ;).
Ik zit hier eens naar de belgisch cinema te kijken; niks dan troep speelt er, de enige 2 goede zijn top gun en black phone, beide in de cinema gezien ook, de rest gelukkig mijn geld niet aangegeven, thor is echt een troep film, lost city ook.

VorigePage 12 of 21Volgende