private-releases.life offline
Citaat van albatros92 op 28 juli 2022, 07:23zo ontzettend jammer van deze mooie site
ga nu de mooie posts van bashan en groenie missen en alle andere
ik wil mr audi en crew heel erg bedanken
mocht er iemand een alternatief weten
dan houd ik me aanbevolen
zo ontzettend jammer van deze mooie site
ga nu de mooie posts van bashan en groenie missen en alle andere
ik wil mr audi en crew heel erg bedanken
mocht er iemand een alternatief weten
dan houd ik me aanbevolen
Citaat van wildbunch op 28 juli 2022, 07:37Hier baal ik echt weer van , weer een gave site weg.
MrAudi en Crew bedankt voor al dat moois op private-releases en ook wat jullie daar allemaal deden.
Het was een fantastische site!
Hopelijk zien we elkaar allemaal ergens anders weer terug.
Laat het mij weten waar.
Het gaat jullie allemaal goed.
Hier baal ik echt weer van , weer een gave site weg.
MrAudi en Crew bedankt voor al dat moois op private-releases en ook wat jullie daar allemaal deden.
Het was een fantastische site!
Hopelijk zien we elkaar allemaal ergens anders weer terug.
Laat het mij weten waar.
Het gaat jullie allemaal goed.
Citaat van Geosky__ op 28 juli 2022, 08:3218 minuten geleden zei densam13:Jammer jammer, er blijft niets meer over, geen alternatief.
of toch geene die open is voor registratie pff kansloos.....
18 minuten geleden zei densam13:Jammer jammer, er blijft niets meer over, geen alternatief.
of toch geene die open is voor registratie pff kansloos.....
Citaat van NightCrawlerNXS op 28 juli 2022, 08:46Ik sluit me daar bij aan... als er iets nog beschikbaar is of in de maak dan heel erg graag..
Ben alleen geïnteresseerd in films en software... wat dat betreft zijn Bashan en Goenie wel legendarisch...Ik hou af en toe Spotweb in de gaten maar wat is dat tenenkrommend slecht aan het worden...
Ik sluit me daar bij aan... als er iets nog beschikbaar is of in de maak dan heel erg graag..
Ben alleen geïnteresseerd in films en software... wat dat betreft zijn Bashan en Goenie wel legendarisch...
Ik hou af en toe Spotweb in de gaten maar wat is dat tenenkrommend slecht aan het worden...
Citaat van Pee69Wee op 28 juli 2022, 08:47Sterkte @MrAudi ! Heel erg zonde dit, 1 van de fijnste sites van de afgelopen jaren!
Zal het werk van de meeste posters erg missen, waarvan Bashan's posts misschien nog wel het meest. 😞
Mocht iemand een alternatieve community (buiten spotnet) weten, ontvang ik graag een tip of invite...
Sterkte @MrAudi ! Heel erg zonde dit, 1 van de fijnste sites van de afgelopen jaren!
Zal het werk van de meeste posters erg missen, waarvan Bashan's posts misschien nog wel het meest. 😞
Mocht iemand een alternatieve community (buiten spotnet) weten, ontvang ik graag een tip of invite...
Citaat van VeeWeetje op 28 juli 2022, 08:48Tja hoogmoed komt voor de val.............
Meneer Audi moet wel heel erg naief geweest zijn te denken dat hij buiten schot zou blijven en rondbazuinen dat Brein en BAF hem niets konden maken.
Hij schreeuwde het nog net niet van de daken maar het scheelde verrekte weinig.
Los daarvan was de site een TOPPER en juist daarom zou EXTRA voorzichtigheid dubbel en dwars geboden zijn maar helaas.............
Tja hoogmoed komt voor de val.............
Meneer Audi moet wel heel erg naief geweest zijn te denken dat hij buiten schot zou blijven en rondbazuinen dat Brein en BAF hem niets konden maken.
Hij schreeuwde het nog net niet van de daken maar het scheelde verrekte weinig.
Los daarvan was de site een TOPPER en juist daarom zou EXTRA voorzichtigheid dubbel en dwars geboden zijn maar helaas.............
Citaat van William op 28 juli 2022, 08:53Mr.Audi en team dank voor alle goede zorgen afgelopen periode. Sterkte met huidig onderzoek/situatie.
Hopelijk zie ik de internet vrienden op andere plek weer opnieuw.
Dank voor zover !!!
Andrés
Mr.Audi en team dank voor alle goede zorgen afgelopen periode. Sterkte met huidig onderzoek/situatie.
Hopelijk zie ik de internet vrienden op andere plek weer opnieuw.
Dank voor zover !!!
Andrés