wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

private-releases.life offline

VorigePage 14 of 21Volgende
19 minuten geleden zei Diederik:

Ik weet niet de exacte naam maar zag ik voorbij komen bij spotweb spots in de comments. Je kan registreren maar lui vragen veel te veel geld en wie weet anno 2022 ebn je paar maand verder en weg zijn ze.

Jij doelt waarschijnlijk Ultimate-Force.... daar zou ik ook niet intrappen gezien de reacties in zijn of haar posts...

34 minuten geleden zei vinyli:

Zou je mij deze site misschien kunnen sturen? Alvast bedankt!

Ik wil het ook wel heel graag weten! 👍

10 minuten geleden zei NightCrawlerNXS:

Jij doelt waarschijnlijk Ultimate-Force.... daar zou ik ook niet intrappen gezien de reacties in zijn of haar posts...

helaas nee die bedoel ik niet, is een site waar vinny27 ook actief is, maar mensen helaas ik kan jullie geen solaas bieden kan geen invite's regelen en heb contact met hun gehad, maar willen geen meer leden en site is gesloten

Ultimate force kost idd geld, maar is wel een geweldige site! Je bent verplicht te doneren, maar ik doe zonder probleem, al jaren plezier van!

@Misterkilobyte,

Tja dat is wel te begrijpen.

Echt jammer, PR was een geweldige site en onlangs nog opgefrist met een prachtig uiterlijk en fijne navigatie en vooral was het er gezellig en gewoon leuke mensen!

Mijn dank is groot aan alle crewleden die dit voor ons mogelijk hebben gemaakt en wens MrAudi veel sterkte.

Nu dus voorlopig weer via Spotnet. Is ook wel te doen maar alles wat daar wordt gepost is in no time getakedownd en moet je er echt bovenop zitten.

Maar mocht iemand toch een alternatief weten voor nzb of een invite willen sturen, dan houdt ik me graag aanbevolen via een PM. 😉

1 uur geleden zei NightCrawlerNXS:

inderdaad die bedoelde ik ook die willen 50 euro voor een half jaar en 100 voor een jaar en als ze gepakt worden ben je je geld kwijt vind dat nogal ruiken naar oplichting ook veel engelse sites doen dit 

Voor de liefhebbers bij Links een nzb site toegevoegd die nog open is voor registratie en nog niet zo lang bestaan

Greetzzz Roz_an_Ni

21 minuten geleden zei Roz_an_Ni:

Voor de liefhebbers bij Links een nzb site toegevoegd die nog open is voor registratie en nog niet zo lang bestaan

Greetzzz Roz_an_Ni

Ik heb me gelijk aangemeld. Ben benieuwd.

33 minuten geleden zei Roz_an_Ni:

Greetzzz Roz_an_Ni

Ik ga daar ook eens kijken... dankjewel....!

49 minuten geleden zei Roz_an_Ni:

Greetzzz Roz_an_Ni

Net gedaan.

Dank voor de tip!

VorigePage 14 of 21Volgende