wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!

VorigePage 7 of 39Volgende

Registraties zijn zoals gezegd gesloten wegens alle commotie laatste paar dagen in de usenet wereld.

Meerdere sites die gelijk offline zijn gegaan en iedereen die paniek zaait.

hier een klein stuk van een bericht op de site:

Citaat

Zoals jullie ondertussen wel weten zijn verschillende fora's gesloten.

Sommigen hebben met Brein te maken anderen dan weer niet.
Graag ook even wat info

We zijn een klein forum en hebben dus wat minder aanbod dan de broeder/zuster fora's. Hou hier dan ook rekening mee dat jou serie/film er eventueel nog niet op kan staan. 

Het volledige TnG-Team heeft kei hard gewerkt de afgelopen 3 maanden om dit forum tot stand te brengen. Uiteraard zijn er nog veel dingen die aangepast moeten worden. Zoals subforums toevoegen, Gebruikersgroepen toevoegen, plugins installeren, etc...

We zijn dus een klein forum en willen het langzaam beter en beter maken. Dit vraagt heel veel tijd!

Je hebt misschien ook gemerkt dat de registraties voor ons forum gesloten zijn. 
Waarom? We willen namelijk de 10.000den leden die zonder fora zitten wel ontvangen maar dan moeten eerst een paar puntjes aangepast worden zoals hierboven vermeld. Wanneer de registraties terug op actief gaan kunnen we nog niet zeggen.

The-NewGeneration blijft ONLINE en actief. 

Zodra het weer open is, wordt dit hier ook vermeld :)

Dank voor uitleg!

Bedankt en begrijpelijk dat er even een ledenstop is. Anders bezwijkt de server straks met zoveel load van de leden.

We horen graag jullie verdere nieuwsberichten.

Met alle geduld, wacht ik het af.

We wachten het rustig af.

Toevallig de dag voor de P2H takedown nog wat series en films opgezocht. Zit nu maar weer op Spotnet, maar wat een bagger is dat geworden zeg.

Mij mag je ook iets laten weten of in een private bericht want nu heb ik ook geen meer en ik zie toch graag nog dingen met ondertitels want ben de engelse taal niet zo gemachtigd.

Ik wacht het ook rustig af. Dank voor de info. :)

8 uur geleden zei smits:

Mij mag je ook iets laten weten of in een private bericht want nu heb ik ook geen meer en ik zie toch graag nog dingen met ondertitels want ben de engelse taal niet zo gemachtigd.

Ik ontvang ook graag een privatebericht als je het hiet niet wil posten

bedankt.ik wacht het af en hoor graag via dit formum of via een persoonlijk bericht wanneer de registratie weer open is.

http://nzb.taranis.me/index.php

anders even zoeken op Google .

VorigePage 7 of 39Volgende