wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!

VorigePage 6 of 39Volgende
18 minuten geleden zei Misterkilobyte:

Registratie staat stop voor een week inverband alle comotie rondom de andere bekende site's

maakt niet uit, registratie is een ellende bij jullie, vervolgens zijn jullie het account/email kwijt
Als jullie dus zo om gaan met de gegevens van je gebruikers mogen jullie het zelf uitzoeken.
Overigens is het volkomen belachelijk dat je van je gebruikers eist dat ze hun IP vrijgeven bij de registratie.
Aangezien het voor het functioneren van het forum absoluut niet nodig is, is het zelfs tegen wettelijk.
Bedenk wel dat als jullie het zelfde lot zouden ondergaan als place2home dat je vrijwillig (noodgedwongen) het IP
het IP adres van je uploaders en van je downloaders verstrekt aan de stichting BREIN

13 minuten geleden zei Misterkilobyte:

Registratie staat stop voor een week inverband alle comotie rondom de andere bekende site's

dank voor de reactie

waarom ? is toch niet gek ? ze beschermen  alles 😁 en ze hebben gelijk hoor 😉

10 minuten geleden zei tievieman:

waarom ? is toch niet gek ? ze beschermen  alles 😁 en ze hebben gelijk hoor 😉

wat beschermen ze dan? Als iemand van BREIN zich wil registreren doet die dat hoor
Je denkt toch niet dat ze iedereen persoonlijk kennen?
Iedereen persoonlijk goedkeuren is dus echt een lachwekkend verhaal.

yep  Bachus 😀

Laat je het weten als ik me hier kan registreren? 

Citaat

Sorry, registration has been disabled by the administrator.

Ik hoor het graag wanneer registratie weer open is!

Ik ben benieuwd naar dit forum dus ik hoor ook graag wanneer de registratie weer open is.

Ik heb niet eens VPN kan me evengoed niet registreren op TNG.😡🤬🤬

is het nog mogelijk om te registeren? ik krijg een melding dat de registratie is gesloten door de administrator.?

Hopelijk kan ik me wel nog registreren.

VorigePage 6 of 39Volgende