wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!

VorigePage 5 of 39Volgende
6 minuten geleden zei tgeo:

Hallo,
Hoelang moet ik wachten na registratie (ik ben een paar uur geleden geregistreerd)

@tgeo

Allereerst het is zaterdag en mooi weer buiten ;) iets waar iedereen van geniet.
Tevens heb je je rond etenstijd geregistreerd zo te zien en dan zijn we niet altijd aanwezig :) 

Soms duurt ons systeem even. We zijn dan ook tijdelijk met wat minder mensen aanwezig vanwege vakantie periode :)

Inmiddels ben je als het goed is geaccepteerd op forum en wens ik je veel plezier ;) 

Bedankt, het is goed 😉

Op 24-6-2018 om 13:12 zei Den Spike:

Beste mensen, vanmiddag 24-06-2018 om 13.30 uur gaan de poorten open van ons kersverse Forum: http://www.the-newgeneration.net!

Komt allen een kijkje nemen, want er is van alles te vinden.

Registratie is natuurlijk gratis!

Registreren met VPN, GSM of proxy is NIET toegestaan.

Eenmaal op het forum geregistreerd, dan maakt het niet uit of je het gebruikt.

We zijn nog flink aan het vullen, maar er staan al veel interessante spots klaar om gedownload te worden!!

Zou leuk zijn als ik jullie daar kan begroeten, dus kom eens kijken en registreer.

Met vriendelijke groet,

The-NewGeneration Team

The-NewGeneration Header.png

Bestaat dit nog? Ik kan me niet aanmelden?

Is het nog mogelijk om je te registeren?

Misschien komt het door de drukte of bestaat de site al niet meer.....???.geen flauw idee..maar ik kan niet registreren.....door administrator afgesloten......blijf nog wel even proberen...kan misschien door wegvallen van place2home drukte komen..

Op ‎24‎-‎6‎-‎2018 om 13:12 zei Den Spike:

Beste mensen, vanmiddag 24-06-2018 om 13.30 uur gaan de poorten open van ons kersverse Forum: http://www.the-newgeneration.net!

Komt allen een kijkje nemen, want er is van alles te vinden.

Registratie is natuurlijk gratis!

Registreren met VPN, GSM of proxy is NIET toegestaan.

Eenmaal op het forum geregistreerd, dan maakt het niet uit of je het gebruikt.

We zijn nog flink aan het vullen, maar er staan al veel interessante spots klaar om gedownload te worden!!

Zou leuk zijn als ik jullie daar kan begroeten, dus kom eens kijken en registreer.

Met vriendelijke groet,

The-NewGeneration Team

The-NewGeneration Header.png

Bestaat deze site inderdaad nog wel?

Ik probeerde ook te registreren,maar dit is disabled door de administrator.....

Iemand een idee ?

Registratie staat stop voor een week inverband alle comotie rondom de andere bekende site's

Oke dank je wel 

Bedankt voor de snelle informatie. Dan wacht ik wel af tot het open is.

VorigePage 5 of 39Volgende