Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!
Citaat van Cptzeromaniac op 21 juli 2018, 18:246 minuten geleden zei tgeo:Hallo,
Hoelang moet ik wachten na registratie (ik ben een paar uur geleden geregistreerd)Allereerst het is zaterdag en mooi weer buiten
iets waar iedereen van geniet.
Tevens heb je je rond etenstijd geregistreerd zo te zien en dan zijn we niet altijd aanwezig![]()
Soms duurt ons systeem even. We zijn dan ook tijdelijk met wat minder mensen aanwezig vanwege vakantie periode
![]()
Inmiddels ben je als het goed is geaccepteerd op forum en wens ik je veel plezier
![]()
6 minuten geleden zei tgeo:Hallo,
Hoelang moet ik wachten na registratie (ik ben een paar uur geleden geregistreerd)
Allereerst het is zaterdag en mooi weer buiten iets waar iedereen van geniet.
Tevens heb je je rond etenstijd geregistreerd zo te zien en dan zijn we niet altijd aanwezig
Soms duurt ons systeem even. We zijn dan ook tijdelijk met wat minder mensen aanwezig vanwege vakantie periode
Inmiddels ben je als het goed is geaccepteerd op forum en wens ik je veel plezier
Citaat van Gandalf op 31 augustus 2018, 12:02Op 24-6-2018 om 13:12 zei Den Spike:Beste mensen, vanmiddag 24-06-2018 om 13.30 uur gaan de poorten open van ons kersverse Forum: www.the-newgeneration.net!
Komt allen een kijkje nemen, want er is van alles te vinden.
Registratie is natuurlijk gratis!
Registreren met VPN, GSM of proxy is NIET toegestaan.
Eenmaal op het forum geregistreerd, dan maakt het niet uit of je het gebruikt.
We zijn nog flink aan het vullen, maar er staan al veel interessante spots klaar om gedownload te worden!!
Zou leuk zijn als ik jullie daar kan begroeten, dus kom eens kijken en registreer.
Met vriendelijke groet,
The-NewGeneration Team
Bestaat dit nog? Ik kan me niet aanmelden?
Op 24-6-2018 om 13:12 zei Den Spike:Beste mensen, vanmiddag 24-06-2018 om 13.30 uur gaan de poorten open van ons kersverse Forum: http://www.the-newgeneration.net!
We zijn nog flink aan het vullen, maar er staan al veel interessante spots klaar om gedownload te worden!!
Zou leuk zijn als ik jullie daar kan begroeten, dus kom eens kijken en registreer.
Met vriendelijke groet,
The-NewGeneration Team
Bestaat dit nog? Ik kan me niet aanmelden?
Citaat van Vleesje op 31 augustus 2018, 15:58Misschien komt het door de drukte of bestaat de site al niet meer.....???.geen flauw idee..maar ik kan niet registreren.....door administrator afgesloten......blijf nog wel even proberen...kan misschien door wegvallen van place2home drukte komen..
Misschien komt het door de drukte of bestaat de site al niet meer.....???.geen flauw idee..maar ik kan niet registreren.....door administrator afgesloten......blijf nog wel even proberen...kan misschien door wegvallen van place2home drukte komen..
Citaat van Vleesje op 31 augustus 2018, 16:01Op 24-6-2018 om 13:12 zei Den Spike:Beste mensen, vanmiddag 24-06-2018 om 13.30 uur gaan de poorten open van ons kersverse Forum: www.the-newgeneration.net!
Met vriendelijke groet,
The-NewGeneration Team
Bestaat deze site inderdaad nog wel?
Op 24-6-2018 om 13:12 zei Den Spike:Beste mensen, vanmiddag 24-06-2018 om 13.30 uur gaan de poorten open van ons kersverse Forum: http://www.the-newgeneration.net!
Met vriendelijke groet,
The-NewGeneration Team
Bestaat deze site inderdaad nog wel?
Citaat van Deero op 31 augustus 2018, 16:02Ik probeerde ook te registreren,maar dit is disabled door de administrator.....
Iemand een idee ?
Ik probeerde ook te registreren,maar dit is disabled door de administrator.....
Iemand een idee ?
Citaat van Misterkilobyte op 31 augustus 2018, 16:20Registratie staat stop voor een week inverband alle comotie rondom de andere bekende site's
Registratie staat stop voor een week inverband alle comotie rondom de andere bekende site's