wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!

VorigePage 4 of 39Volgende
2 minuten geleden zei Bachus:

Heeft denk ik niet te maken met een werkwijze maar meer met hoe iemand te woord wordt gestaan

Dat is helemaal waar!
Vind ook fijn dat ik toch nog even met xipher gewoon heb kunnen praten.
En op internet worden de woorden anders geinterpreteerd omdat je de emotie er niet achter ziet.
Het was ook niet erg netjes gezegd van een collega uit het team inderdaad en hij heeft zijn excuses al gemaakt :)

Ik sta liever mensen vriendelijk te woord zodat ik weet wat er is, of wat ik verbeteren kan.

Dan dat we allemaal ons druk gaan maken, daar is het te mooi weer voor en we maken ons al druk genoeg in de wereld. lets have fun :) 

Complimenten richting het NZB forum dat ze op een goede manier met feedback omgaan. Niet schreeuwen maar netjes het gesprek aangaan en daarmee verbeteringen doorvoeren.

+1

:Proost:

Op 28-6-2018 om 22:29 zei Duken:

Complimenten richting het NZB forum dat ze op een goede manier met feedback omgaan. Niet schreeuwen maar netjes het gesprek aangaan en daarmee verbeteringen doorvoeren.

+1

:Proost:

Dank je wel duken.

Wordt erg gewaardeerd.
Op dit moment hebben we tijdelijk de site voor registraties dicht gezet om meerdere verbeteringen door te voeren.
Zoals upgraden van onze forum software en toevoegingen in het systeem tevens ook over gegaan op HTTPS. nog paar puntjes worden er op de i gezet en dan gaan we kijken om weer de site open te gooien voor registraties.

We hebben het forum weer geopend voor registraties.

Paar kleine dingen verbeterd en opgelost.

Nog genoeg te gaan maar dat komt naar mate de tijd vordert. :D

Goed om te lezen. Veel plezier met de community :)

ik geraak niet geregistreerd.

email is geverifieerd, ik vul geboorte datum in en dan krijg ik dit:

HTTP 500-fout

Dat is vreemd... deze pagina kan niet worden weergegeven door de website

Mogelijk vindt er onderhoud aan de site plaats of is er sprake van een programmeerfout.

is er iemand die me kan helpen?

1 uur geleden zei juleke:

ik geraak niet geregistreerd.

email is geverifieerd, ik vul geboorte datum in en dan krijg ik dit:

HTTP 500-fout

Dat is vreemd... deze pagina kan niet worden weergegeven door de website

Mogelijk vindt er onderhoud aan de site plaats of is er sprake van een programmeerfout.

is er iemand die me kan helpen?

Hoi @juleke

Ik heb het zelf even nagekeken en 1 van onze plugins was het probleem waardoor dit niet werkte.

Je kan nu opnieuw proberen als goed is moet hij nu wel werken

Nou ik weet het niet maar ik krijg deze melding, het kan niet in 1 x goed geloof ik.Voordat je een keer gebruik kan maken van een forum tegenwoordig moet je ongelooflijk veel geduld hebben.Zie foto.

Schermopname (112).jpg

@Gertje70 even goed lezen ;)

er staat dat invites gesloten zijn de registratie niet. Je moet eerst je email adres invullen en verifieren daarna kan je verder met registratie. We hebben namelijk gemerkt dat er teveel mensen met ongeldig email account wouden registreren waardoor het registratie proces bij die mensen blijft hangen. 

Als je na verificatie je emailadres weer invult kan je verder ;) 

hoop dat je hier wat aan hebt. Het is een extra stap maar is uit voorzorg dat we niet mensen laten hangen in registratie proces.

Hallo,
Hoelang moet ik wachten na registratie (ik ben een paar uur geleden geregistreerd)

VorigePage 4 of 39Volgende