Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!
Citaat van fast-eddy op 27 juni 2018, 18:19bu
1 minuut geleden zei Cptzeromaniac:Wat is je nickname die je registreerde dan kan ik vragen om ernaar te kijken
burning-wheels
bu
1 minuut geleden zei Cptzeromaniac:Wat is je nickname die je registreerde dan kan ik vragen om ernaar te kijken
burning-wheels
Citaat van Cptzeromaniac op 27 juni 2018, 18:44Als goed is heb je nu mail gehad fast-eddy.
Ons email systeem was blijven hangen. iets teveel mails zijn er uitgegaan voor de aanmeldingen etc.
Zou nu opgelost moeten zijn
Als goed is heb je nu mail gehad fast-eddy.
Ons email systeem was blijven hangen. iets teveel mails zijn er uitgegaan voor de aanmeldingen etc.
Citaat van fast-eddy op 27 juni 2018, 19:14ik krijg nog steeds de melding dat ik niet bevoegd ben om het forum te bezoeken, terwijl ik wel de bevestigingsmail heb ontvangen en geactiveerd is
zal ik een afbeelding plaatsen?
ik krijg nog steeds de melding dat ik niet bevoegd ben om het forum te bezoeken, terwijl ik wel de bevestigingsmail heb ontvangen en geactiveerd is
zal ik een afbeelding plaatsen?
Citaat van Cptzeromaniac op 27 juni 2018, 19:24Als goed is kan je nu wel inloggen. De validatie moest nog aan de website kant gebeuren.
Als goed is kan je nu wel inloggen. De validatie moest nog aan de website kant gebeuren.
Citaat van fast-eddy op 27 juni 2018, 19:2842 minuten geleden zei Cptzeromaniac:Als goed is heb je nu mail gehad fast-eddy.
2 minuten geleden zei Cptzeromaniac:Als goed is kan je nu wel inloggen. De validatie moest nog aan de website kant gebeuren.
ik zit er in, thx!
42 minuten geleden zei Cptzeromaniac:Als goed is heb je nu mail gehad fast-eddy.
2 minuten geleden zei Cptzeromaniac:Als goed is kan je nu wel inloggen. De validatie moest nog aan de website kant gebeuren.
ik zit er in, thx!
Citaat van xipher op 28 juni 2018, 14:40Beetje jammer dat het niet beschikt over een SSL certificaat, maar toch de veiligheid wil garanderen. Niet alles kan in één keer worden geïnstalleerd.. Een melding hiervan maken in de chatbox is blijkbaar tegen de huisregels in. Het staat nergens vermeld in de huisregels. Maar dan krijg je een opmerking van 'Het is algemeen bekend' en 'yes nooit op een ander forum actief geweest?'. Nou amigo, have fun, ben al uitgekeken.
Ga zo door! Verwijder mij a.u.b. als lid van dat forum. Den Spike zou het leuk vinden je te begroeten, maar de eerste indruk is slecht en het was op een arrogante toon. Sorry dat ik het zeg.
BREIN weet je te vinden : - )
Beetje jammer dat het niet beschikt over een SSL certificaat, maar toch de veiligheid wil garanderen. Niet alles kan in één keer worden geïnstalleerd.. Een melding hiervan maken in de chatbox is blijkbaar tegen de huisregels in. Het staat nergens vermeld in de huisregels. Maar dan krijg je een opmerking van 'Het is algemeen bekend' en 'yes nooit op een ander forum actief geweest?'. Nou amigo, have fun, ben al uitgekeken.
Ga zo door! Verwijder mij a.u.b. als lid van dat forum. Den Spike zou het leuk vinden je te begroeten, maar de eerste indruk is slecht en het was op een arrogante toon. Sorry dat ik het zeg.
BREIN weet je te vinden : - )
Citaat van Cptzeromaniac op 28 juni 2018, 14:51Xipher ik vind het zeer jammer dat je al gelijk klaagt. Iedereen heeft zijn/haar eigen werkwijze.
Het is spijtig dat er dan in de chat gezegd wordt dat tegen de huisregels is. Ik heb liever dat iemand het aangeeft alle beetjes helpen
![]()
Maar om dan gelijk deze reactie neer te zetten zeer spijtig.
Succes verder dan!
Ennuh fast-eddy graag gedaan
Xipher ik vind het zeer jammer dat je al gelijk klaagt. Iedereen heeft zijn/haar eigen werkwijze.
Het is spijtig dat er dan in de chat gezegd wordt dat tegen de huisregels is. Ik heb liever dat iemand het aangeeft alle beetjes helpen
Succes verder dan!
Citaat van xipher op 28 juni 2018, 14:563 minuten geleden zei Cptzeromaniac:Xipher ik vind het zeer jammer dat je al gelijk klaagt. Iedereen heeft zijn/haar eigen werkwijze.
![]()
Succes verder dan!
![]()
Iedere werkwijze is anders, volledig mee eens, geen speld tussen te krijgen. Maar ook als ik de reacties hier een beetje lees klinkt het niet allemaal geweldig. Dat vind ik jammer, ik ken de hele wereld van usenet en wat mensen verwachten. Dat ik gelijk feedback hier achterlaat, ja zie het als druk middel. Maar laten we er verder geen punt van maken, het weer is tenslotte mooi!
3 minuten geleden zei Cptzeromaniac:Xipher ik vind het zeer jammer dat je al gelijk klaagt. Iedereen heeft zijn/haar eigen werkwijze.
![]()
Succes verder dan!
![]()
Iedere werkwijze is anders, volledig mee eens, geen speld tussen te krijgen. Maar ook als ik de reacties hier een beetje lees klinkt het niet allemaal geweldig. Dat vind ik jammer, ik ken de hele wereld van usenet en wat mensen verwachten. Dat ik gelijk feedback hier achterlaat, ja zie het als druk middel. Maar laten we er verder geen punt van maken, het weer is tenslotte mooi!
Citaat van Bachus op 28 juni 2018, 15:00Heeft denk ik niet te maken met een werkwijze maar meer met hoe iemand te woord wordt gestaan
Heeft denk ik niet te maken met een werkwijze maar meer met hoe iemand te woord wordt gestaan