Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!
Citaat van danny712 op 3 september 2018, 08:15Weten jullie misschien of en wanneer de registratie weer opengaat op de site? Zou me graag willen registreren, maar aanmeldingen zijn disabled. Mocht iemand iets kunnen betekenen hierin dan hoor ik dit graag 🙂
Weten jullie misschien of en wanneer de registratie weer opengaat op de site? Zou me graag willen registreren, maar aanmeldingen zijn disabled. Mocht iemand iets kunnen betekenen hierin dan hoor ik dit graag 🙂
Citaat van Gandalf op 3 september 2018, 10:442 uur geleden zei danny712:Weten jullie misschien of en wanneer de registratie weer opengaat op de site? Zou me graag willen registreren, maar aanmeldingen zijn disabled. Mocht iemand iets kunnen betekenen hierin dan hoor ik dit graag
![]()
Ik ook
2 uur geleden zei danny712:Weten jullie misschien of en wanneer de registratie weer opengaat op de site? Zou me graag willen registreren, maar aanmeldingen zijn disabled. Mocht iemand iets kunnen betekenen hierin dan hoor ik dit graag
![]()
Ik ook
Citaat van Vreemdeling op 3 september 2018, 19:401 uur geleden zei Bachus:zit nu iedereen braaf te kwispelen en pootjes te geven in afwachting op??
een klein overzichtje van alternatieven, meesten ondersteunen ook automatisch downloaden.
https://usenetreviewz.com/nzb-sites/Zit nou niet overal tegen aan te schoppen, het usenet wereldje (ja ..tje) want zo klein is het nu al...Heeft het al moeilijk genoeg! Als we dan ook nog eens lekker negatief overal tegen aan schoppen heeft de welbekende stichting straks niks meer om te sluiten.
1 uur geleden zei Bachus:zit nu iedereen braaf te kwispelen en pootjes te geven in afwachting op??
een klein overzichtje van alternatieven, meesten ondersteunen ook automatisch downloaden.
https://usenetreviewz.com/nzb-sites/
Zit nou niet overal tegen aan te schoppen, het usenet wereldje (ja ..tje) want zo klein is het nu al...Heeft het al moeilijk genoeg! Als we dan ook nog eens lekker negatief overal tegen aan schoppen heeft de welbekende stichting straks niks meer om te sluiten.
Citaat van Vleesje op 5 september 2018, 15:03Op 3-9-2018 om 21:40 zei Vreemdeling:Zit nou niet overal tegen aan te schoppen, het usenet wereldje (ja ..tje) want zo klein is het nu al...Heeft het al moeilijk genoeg! Als we dan ook nog eens lekker negatief overal tegen aan schoppen heeft de welbekende stichting straks niks meer om te sluiten.
dank voor de tip......maar helaas allemaal betaalsites......het helaas verdwenen P2H was vooral populair omdat het zo'n mooie, (h)eerlijke en rijkelijke aanbod site was die ook nog eens kosteloos was...
Op 3-9-2018 om 21:40 zei Vreemdeling:Zit nou niet overal tegen aan te schoppen, het usenet wereldje (ja ..tje) want zo klein is het nu al...Heeft het al moeilijk genoeg! Als we dan ook nog eens lekker negatief overal tegen aan schoppen heeft de welbekende stichting straks niks meer om te sluiten.
dank voor de tip......maar helaas allemaal betaalsites......het helaas verdwenen P2H was vooral populair omdat het zo'n mooie, (h)eerlijke en rijkelijke aanbod site was die ook nog eens kosteloos was...
Citaat van Jack012 op 6 september 2018, 15:57Hoi,
Ik zou graag lid willen worden maar kan niet registreren want dat is uit gezet door de admin... Hopelijk kan ik me wel registreren??
Hoi,
Ik zou graag lid willen worden maar kan niet registreren want dat is uit gezet door de admin... Hopelijk kan ik me wel registreren??
Citaat van Cptzeromaniac op 7 september 2018, 08:52Zoals ons vorig forum bericht.
We zijn nog bezig met de site.
Momenteel word er onderhoud gepleegd en een server verhuizing is aanstaande om de toestroom van nieuwe gebruikers te kunnen waarborgen.Zodra we hiermee klaar zijn zal er een bericht volgen dat de registraties weer open zijn.
Nog even geduld aub.
Zoals ons vorig forum bericht.
We zijn nog bezig met de site.
Momenteel word er onderhoud gepleegd en een server verhuizing is aanstaande om de toestroom van nieuwe gebruikers te kunnen waarborgen.
Zodra we hiermee klaar zijn zal er een bericht volgen dat de registraties weer open zijn.
Nog even geduld aub.
Citaat van sammie01 op 7 september 2018, 08:59Bedankt Cptzeromaniac, ik wacht geduldig af 😉
Bedankt Cptzeromaniac, ik wacht geduldig af 😉
Citaat van Misterkilobyte op 7 september 2018, 09:05Vanaf begin ben ik er al lid, zeer mooi forum, goed opgezet en overzichtelijk
Vanaf begin ben ik er al lid, zeer mooi forum, goed opgezet en overzichtelijk