Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!
Citaat van Demo op 7 september 2018, 10:44Als je een paar weken geen bedankje hebt geplaatst of een reactie bij een post, wordt je in de vuilnisbak geparkeerd met je account en moet je uitleg geven waarom je niet met regelmaat een download doet.
Beetje verkeerde manier om een degelijk forum met tevreden leden op te bouwen.
Als je een paar weken geen bedankje hebt geplaatst of een reactie bij een post, wordt je in de vuilnisbak geparkeerd met je account en moet je uitleg geven waarom je niet met regelmaat een download doet.
Beetje verkeerde manier om een degelijk forum met tevreden leden op te bouwen.
Citaat van Jack012 op 7 september 2018, 10:461 hour ago, Cptzeromaniac said:Zoals ons vorig forum bericht.
We zijn nog bezig met de site.
Momenteel word er onderhoud gepleegd en een server verhuizing is aanstaande om de toestroom van nieuwe gebruikers te kunnen waarborgen.Zodra we hiermee klaar zijn zal er een bericht volgen dat de registraties weer open zijn.
Nog even geduld aub.
Oké wacht geduldig af!
1 hour ago, Cptzeromaniac said:Zoals ons vorig forum bericht.
We zijn nog bezig met de site.
Momenteel word er onderhoud gepleegd en een server verhuizing is aanstaande om de toestroom van nieuwe gebruikers te kunnen waarborgen.Zodra we hiermee klaar zijn zal er een bericht volgen dat de registraties weer open zijn.
Nog even geduld aub.
Oké wacht geduldig af!
Citaat van jan12345 op 7 september 2018, 11:46Goed bezig Cptzeromaniac ik wacht geduldig af, hoop dat jullie het snel rond hebben.😉
Goed bezig Cptzeromaniac ik wacht geduldig af, hoop dat jullie het snel rond hebben.😉
Citaat van Duken op 7 september 2018, 16:17Gedoe berichten zijn verwijderd. Laten we blij zijn met een NZB community. Er zijn er al zo weinig
Gedoe berichten zijn verwijderd. Laten we blij zijn met een NZB community. Er zijn er al zo weinig
Citaat van Cptzeromaniac op 7 september 2018, 16:213 minuten geleden zei Duken:Gedoe berichten zijn verwijderd. Laten we blij zijn met een NZB community. Er zijn er al zo weinig
![]()
Dank je wel duken en klopt ook. Helaas worden de nzb communitys steeds schaarser
3 minuten geleden zei Duken:Gedoe berichten zijn verwijderd. Laten we blij zijn met een NZB community. Er zijn er al zo weinig
![]()
Dank je wel duken en klopt ook. Helaas worden de nzb communitys steeds schaarser
Citaat van Misterkilobyte op 7 september 2018, 17:40Zo is het, het is een prima forum niks mis mee
Zo is het, het is een prima forum niks mis mee
Citaat van Ramsterdam op 8 september 2018, 13:42Ik ben ook zeer benieuwd naar The new Generation
Ik ben ook zeer benieuwd naar The new Generation
Citaat van MagereHein op 8 september 2018, 16:47Ik zou ook graag lid worden, ben daarom al 2 dagen constant aan het kijken of aanmelding weer kan. Hopelijk tot snel!
Ik zou ook graag lid worden, ben daarom al 2 dagen constant aan het kijken of aanmelding weer kan. Hopelijk tot snel!