wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!

VorigePage 10 of 39Volgende

the-newgeneration registraties zijn weer tijdelijk geopend!

We hebben dit besloten omdat de verhuizing (onderhoud) nog even een paar dagen gaat duren.
Tussen 10 en 13 september kan je eventueel wat Down-time van de site ervaren dit heeft dan met de verhuizing te maken.

Als de registraties even gesloten zijn, raak niet in paniek dat is om de database dan over te zetten.

Het team van the-newgeneration heten jullie daarom van harte welkom bij hun op de site.

Mooi Cptzeromaniac dan weten we dat als we vanaf 10/13 september wat verbindingsproblemen kunnen verwachten, bedankt voor de info

Bedankt voor de notificatie.

Mooi nieuw initiatief! Let wel even op het onderdeel security en afscherming. Dan kan het nog een lange tijd mee ;)

Beste Cptzeromaniac,

weet je misschien of je uitgenodigd moet zijn om je te kunnen registeren? Dit krijg ik te zien: No new invites are being accepted. Existing invites may still register.

Maar ik weet nog niet precies hoe het werkt, dus wil ik even hulp vragen.

1 minuut geleden zei mrsB:

Beste Cptzeromaniac,

weet je misschien of je uitgenodigd moet zijn om je te kunnen registeren? Dit krijg ik te zien: No new invites are being accepted. Existing invites may still register.

Maar ik weet nog niet precies hoe het werkt, dus wil ik even hulp vragen.

@mrsB,

je hoeft niet uitgenodigd te zijn om te registreren.

de eerste is je emailadres deze moet je verifieren dat het ook een actief emailadres is. Als je dit hebt gedaan vul je nogmaals je email in en dan zal je door worden gestuurd naar het formulier om verdere aanmeld gegevens in te vullen. Wanneer je hiermee hebt geregistreerd controleerd het systeem of het goed is en zal een administrator je toelaten. 

Hoop dat dit voldoende informatie is van registratie proces.

groetjes,

cptzeromaniac

5 minuten geleden zei Cptzeromaniac:

@mrsB,

de eerste is je emailadres deze moet je verifieren dat het ook een actief emailadres is. Als je dit hebt gedaan vul je nogmaals je email in en dan zal je door worden gestuurd naar het formulier om verdere aanmeld gegevens in te vullen. Wanneer je hiermee hebt geregistreerd controleerd het systeem of het goed is en zal een administrator je toelaten. 

groetjes,

cptzeromaniac

dank je wel! heel duidelijk, alles gedaan dus ik wacht nu tot ik wordt toegelaten. 

32 minuten geleden zei Cptzeromaniac:

@mrsB,

groetjes,

cptzeromaniac

Ik heb nu  5 keer mijn e-mail adres ingevuld maar krijg alleen maar  You have not entered an email address that we recognize. Please try again or contact the  administator. Maar ja..die kan je alleen bereiken als je een account hebt....

3 minuten geleden zei Vleesje:

Ik heb nu  5 keer mijn e-mail adres ingevuld maar krijg alleen maar  You have not entered an email address that we recognize. Please try again or contact the  administator. Maar ja..die kan je alleen bereiken als je een account hebt....

Hier had ook gekunt @Vleesje ik zit hier regelmatig te kijken :) je kan ons mailen op tngmanagement2018@gmail.com daar zijn we ook bereikbaar op. Mag ik vragen van welke mail hosting je emailadres probeert? Ben dit namelijk nog niet tegen gekomen eerlijk gezegd ;) 

p.s. Zal ook eens kijken inderdaad ernaar als je niet registreren kan dat je ons bereiken kan

Mail hosting????? Wat bedoel je?? Ik stuur je nu even een berichtje van mijn hotmail.....zal in mij omschrijving vleesje zetten...helpt dat? komt er zo aan....dank voor snelle reactie ieder geval

VorigePage 10 of 39Volgende