Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!
Citaat van okkie53 op 14 september 2018, 12:58Nou volgens mij ben ik de enige die nog niet mag inloggen😪😪
Heb wel kunnen aanmelden maar kom niet voorbij het inlogscherm.
groetjes
Nou volgens mij ben ik de enige die nog niet mag inloggen😪😪
Heb wel kunnen aanmelden maar kom niet voorbij het inlogscherm.
groetjes
Citaat van Cptzeromaniac op 14 september 2018, 13:44@okkie53 als goed is kan je inmiddels wel inloggen.
Je moest alleen nog door een beheerder toegelaten worden.
@okkie53 als goed is kan je inmiddels wel inloggen.
Citaat van okkie53 op 14 september 2018, 16:473 uur geleden zei Cptzeromaniac:@okkie53 als goed is kan je inmiddels wel inloggen.
Weet iemand wanneer dit dan gaat gebeuren. krijg ik hier een mailtje van.
Groetjes
3 uur geleden zei Cptzeromaniac:@okkie53 als goed is kan je inmiddels wel inloggen.
Weet iemand wanneer dit dan gaat gebeuren. krijg ik hier een mailtje van.
Groetjes
Citaat van Cptzeromaniac op 14 september 2018, 16:53Heb je al een pm gestuurd.
anders even in je spam box kijken soms komt hij daarin terecht.
we hebben een nieuw emailadres kan zijn dat je hem gemist hebt van tng-support.
Heb je al een pm gestuurd.
anders even in je spam box kijken soms komt hij daarin terecht.
we hebben een nieuw emailadres kan zijn dat je hem gemist hebt van tng-support.
Citaat van bond007be2 op 14 september 2018, 17:54Ik kan geen account aanmaken , als ik op de link click dan gaat hij direct naar stap 2 verify email terwijl ik nog geen gegevens heb kunnen ingeven.
Ik kan geen account aanmaken , als ik op de link click dan gaat hij direct naar stap 2 verify email terwijl ik nog geen gegevens heb kunnen ingeven.
Citaat van Cptzeromaniac op 14 september 2018, 17:57@bond007be2Komt omdat je eerst een geldig emailadres moet ingeven.
Dan wordt er een verificatie mail naar je toe gestuurd.
Deze moet je op de link klikken en vervolgens kan voorkomen dat je nogmaals je email moet invullen en dan gaat hij verder naar het invulformulier.
Let op! de mail kan in je spamfolder terecht komen en is afkomstig van no-reply@tng-support.net
@bond007be2Komt omdat je eerst een geldig emailadres moet ingeven.
Dan wordt er een verificatie mail naar je toe gestuurd.
Deze moet je op de link klikken en vervolgens kan voorkomen dat je nogmaals je email moet invullen en dan gaat hij verder naar het invulformulier.
Let op! de mail kan in je spamfolder terecht komen en is afkomstig van no-reply@tng-support.net
Citaat van bond007be2 op 14 september 2018, 18:02@Cptzeromaniac heb mijn email is ingegeven , en heb de spamfolder nagekeken , maar niets gevonden.
@Cptzeromaniac heb mijn email is ingegeven , en heb de spamfolder nagekeken , maar niets gevonden.
Citaat van Cptzeromaniac op 14 september 2018, 18:04Kan soms even duren. Geef het even tijd en anders even je email in pm dan kan ik in systeem kijken of hij is blijven hangen. Users kunnen namelijk gewoon registreren bij ons.
Kan soms even duren. Geef het even tijd en anders even je email in pm dan kan ik in systeem kijken of hij is blijven hangen. Users kunnen namelijk gewoon registreren bij ons.