do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!

VorigePage 21 of 39Volgende
2 uur geleden zei Kees.P:

Goeiemorgen,ik heb mij aangemeld(beetje erg vaak,sorry☺️) en heb een email gehad met link alleen is de boodschap," Sorry, verifying your email before registration is currently disabled. "

Ook opgeheven of kwestie van geduld?

Grt. Kees

Kwestie van geduld als goed is kan je inloggen?

@Misterkilobyte was inderdaad iets met een update en auto-shutdown server kwam niet op.

Als goed is werkt het inmiddels weer

Op 10-9-2018 om 21:33 zei okkie53:

goedemorgen heb me aangemeld maar krijg de melding

You have entered an invalid username or password. Please enter the correct details and try again. Don't forget that the password is case sensitive. Forgotten your password? Click here!

kunnen jullie nog iets voor mij betekenen.

Groetjes.

Yo Sorry, verifying your email before registration is currently disabled. staat er nu....

kan je me helpen Cptzeromaniac?

thx!

1 uur geleden zei Cptzeromaniac:

Kwestie van geduld als goed is kan je inloggen?

@Misterkilobyte was inderdaad iets met een update en auto-shutdown server kwam niet op.

Als goed is werkt het inmiddels weer

Helaas,alleen de melding" Sorry, verifying your email before registration is currently disabled."

22 minuten geleden zei Kees.P:

Helaas,alleen de melding" Sorry, verifying your email before registration is currently disabled."

We zitten te wachten zodat onze mail goed staat. Dit moeten we even veranderen door alle drukte is de mail verkeer teveel geworden. Dus duurt even. Daarbij een server issue dus je moet helaas even geduld hebben.

2 minuten geleden zei Cptzeromaniac:

We zitten te wachten zodat onze mail goed staat. Dit moeten we even veranderen door alle drukte is de mail verkeer teveel geworden. Dus duurt even. Daarbij een server issue dus je moet helaas even geduld hebben.

ok thx voor de update en wacht geduldig af dan! 

18 uur geleden zei Hoske71:

Beste @Cptzeromaniac, ik heb een vraagje. Ik woon in China en ik kan niet registreren zonder VPN, kunnen we dit op een of andere manier oplossen?

Alvast bedankt voor je feedback.

Stuur even een pm naar mij dan gaan we even kijkrn @Hoske71 momenteel zijn we nog met onderhoud aan de nieuwe locatie bezig om problemen te voorkomen. Morgen gaan we met de mail aan de slag hopelijk kan dan iedereen zich weer normaal aanmelden ;)

Op 12-9-2018 om 14:41 zei zerocool79NL:

ok thx voor de update en wacht geduldig af dan! 

@zerocool79NL Het heeft even geduurt maar dan heb je ook wat.

Onze mail draait weer op volle kracht!

2 minuten geleden zei Cptzeromaniac:

@zerocool79NL Het heeft even geduurt maar dan heb je ook wat.

Onze mail draait weer op volle kracht!

Ik zit erin dus THX genieten dit!!

VorigePage 21 of 39Volgende