do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!

VorigePage 20 of 39Volgende
1 minuut geleden zei Glassertje:

Dat snap ik ook wel. Ik kan soms lomp uit de hoek komen, terwijl ik dat niet bedoel. Sorry hiervoor. Inmiddels kan ik wel op het forum.

Dank je wel. Kwam inderdaad wat lomp over. Vandaar dat ik even zo reageerde. Dank je wel in iedergeval.

veel plezier op ons forum :D

Blijf met mail aan de gang haha.

Onze mail lag er weer uit. Gaan aan de slag om een aparte mail gebeuren te nemen! anders blijven we dit houden.

Dus mocht je even geen mail hebben gehad probeer het aub opnieuw.

1 uur geleden zei Cptzeromaniac:

Blijf met mail aan de gang haha.

Onze mail lag er weer uit. Gaan aan de slag om een aparte mail gebeuren te nemen! anders blijven we dit houden.

Dus mocht je even geen mail hebben gehad probeer het aub opnieuw.

Net geprobeerd en krijg geen mail aan.

ook niet in de spam en neen ik gebruik geen vpn.

Mail kan zo nu en dan wel is even duren. Hoop dat het inmiddels is gelukt anders zal ik vanavond er even een blik op werpen als het lukt. Kan aan de mail liggen

5 uur geleden zei Glassertje:

Dat snap ik ook wel. Ik kan soms lomp uit de hoek komen, terwijl ik dat niet bedoel. Sorry hiervoor. Inmiddels kan ik wel op het forum.

Zo kennen we je al vele tientallen jaren Bert. Hoe gaat het eigenlijk met Ernie? 🤪

Heb me kunnen aanmelden, wacht nu alleen nog op een mailtje, weet dat jullie het druk hebben dus wacht geduldig.

Groetjes

Beste @Cptzeromaniac, ik heb een vraagje. Ik woon in China en ik kan niet registreren zonder VPN, kunnen we dit op een of andere manier oplossen?

Alvast bedankt voor je feedback.

Goeiemorgen,ik heb mij aangemeld(beetje erg vaak,sorry☺️) en heb een email gehad met link alleen is de boodschap," Sorry, verifying your email before registration is currently disabled. "

Ook opgeheven of kwestie van geduld?

Grt. Kees

Kan er nu ook niet op komen, warschijnlijk server update

10 minuten geleden zei Misterkilobyte:

Kan er nu ook niet op komen, warschijnlijk server update

Ze zijn er weer hoor

VorigePage 20 of 39Volgende