Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!
Citaat van Cptzeromaniac op 11 september 2018, 10:501 minuut geleden zei Glassertje:Dat snap ik ook wel. Ik kan soms lomp uit de hoek komen, terwijl ik dat niet bedoel. Sorry hiervoor. Inmiddels kan ik wel op het forum.
Dank je wel. Kwam inderdaad wat lomp over. Vandaar dat ik even zo reageerde. Dank je wel in iedergeval.
veel plezier op ons forum
1 minuut geleden zei Glassertje:Dat snap ik ook wel. Ik kan soms lomp uit de hoek komen, terwijl ik dat niet bedoel. Sorry hiervoor. Inmiddels kan ik wel op het forum.
Dank je wel. Kwam inderdaad wat lomp over. Vandaar dat ik even zo reageerde. Dank je wel in iedergeval.
veel plezier op ons forum
Citaat van Cptzeromaniac op 11 september 2018, 12:14Blijf met mail aan de gang haha.
Onze mail lag er weer uit. Gaan aan de slag om een aparte mail gebeuren te nemen! anders blijven we dit houden.
Dus mocht je even geen mail hebben gehad probeer het aub opnieuw.
Blijf met mail aan de gang haha.
Onze mail lag er weer uit. Gaan aan de slag om een aparte mail gebeuren te nemen! anders blijven we dit houden.
Citaat van kekelen op 11 september 2018, 14:011 uur geleden zei Cptzeromaniac:Blijf met mail aan de gang haha.
Net geprobeerd en krijg geen mail aan.
ook niet in de spam en neen ik gebruik geen vpn.
1 uur geleden zei Cptzeromaniac:Blijf met mail aan de gang haha.
Net geprobeerd en krijg geen mail aan.
ook niet in de spam en neen ik gebruik geen vpn.
Citaat van Cptzeromaniac op 11 september 2018, 15:45Mail kan zo nu en dan wel is even duren. Hoop dat het inmiddels is gelukt anders zal ik vanavond er even een blik op werpen als het lukt. Kan aan de mail liggen
Mail kan zo nu en dan wel is even duren. Hoop dat het inmiddels is gelukt anders zal ik vanavond er even een blik op werpen als het lukt. Kan aan de mail liggen
Citaat van Meh Meh op 11 september 2018, 15:505 uur geleden zei Glassertje:Dat snap ik ook wel. Ik kan soms lomp uit de hoek komen, terwijl ik dat niet bedoel. Sorry hiervoor. Inmiddels kan ik wel op het forum.
Zo kennen we je al vele tientallen jaren Bert. Hoe gaat het eigenlijk met Ernie? 🤪
5 uur geleden zei Glassertje:Dat snap ik ook wel. Ik kan soms lomp uit de hoek komen, terwijl ik dat niet bedoel. Sorry hiervoor. Inmiddels kan ik wel op het forum.
Zo kennen we je al vele tientallen jaren Bert. Hoe gaat het eigenlijk met Ernie? 🤪
Citaat van okkie53 op 11 september 2018, 22:20Heb me kunnen aanmelden, wacht nu alleen nog op een mailtje, weet dat jullie het druk hebben dus wacht geduldig.
Groetjes
Heb me kunnen aanmelden, wacht nu alleen nog op een mailtje, weet dat jullie het druk hebben dus wacht geduldig.
Groetjes
Citaat van Hoske71 op 11 september 2018, 23:11Beste @Cptzeromaniac, ik heb een vraagje. Ik woon in China en ik kan niet registreren zonder VPN, kunnen we dit op een of andere manier oplossen?
Alvast bedankt voor je feedback.
Beste @Cptzeromaniac, ik heb een vraagje. Ik woon in China en ik kan niet registreren zonder VPN, kunnen we dit op een of andere manier oplossen?
Alvast bedankt voor je feedback.
Citaat van Kees.P op 12 september 2018, 09:00Goeiemorgen,ik heb mij aangemeld(beetje erg vaak,sorry☺️) en heb een email gehad met link alleen is de boodschap," Sorry, verifying your email before registration is currently disabled. "
Ook opgeheven of kwestie van geduld?
Grt. Kees
Goeiemorgen,ik heb mij aangemeld(beetje erg vaak,sorry☺️) en heb een email gehad met link alleen is de boodschap," Sorry, verifying your email before registration is currently disabled. "
Ook opgeheven of kwestie van geduld?
Grt. Kees
Citaat van Misterkilobyte op 12 september 2018, 10:57Kan er nu ook niet op komen, warschijnlijk server update
Kan er nu ook niet op komen, warschijnlijk server update
Citaat van Misterkilobyte op 12 september 2018, 11:0810 minuten geleden zei Misterkilobyte:Kan er nu ook niet op komen, warschijnlijk server update
Ze zijn er weer hoor
10 minuten geleden zei Misterkilobyte:Kan er nu ook niet op komen, warschijnlijk server update
Ze zijn er weer hoor