Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!
Citaat van Arietta op 15 september 2018, 14:0823 minuten geleden zei SPiET:Offline?
Geen idee is niet te hopen maar is niet bereikbaar.
23 minuten geleden zei SPiET:Offline?
Geen idee is niet te hopen maar is niet bereikbaar.
Citaat van Cptzeromaniac op 15 september 2018, 14:0925 minuten geleden zei SPiET:Offline?
Nee, de hosting heeft een probleem @SPiET. We vermoeden een update maar even afwachten helaas zijn druk bezig
25 minuten geleden zei SPiET:Offline?
Nee, de hosting heeft een probleem @SPiET. We vermoeden een update maar even afwachten helaas zijn druk bezig
Citaat van Cptzeromaniac op 15 september 2018, 16:141 uur geleden zei SPiET:Oef
![]()
Inderdaad we zijn er weer was bij de hosting. Alles is weer in de lucht
1 uur geleden zei SPiET:Oef
![]()
Inderdaad we zijn er weer was bij de hosting. Alles is weer in de lucht
Citaat van Furb op 15 september 2018, 16:40Ha! Ik heb me ook net aangemeld en ik kan inloggen, maar ik krijg vervolgens bij elke pagina te zien: You do not have permission to access this page.
Heb ik iets fout gedaan of moet ik gewoon even geduld hebben tot ik toegelaten ben tot de site?
Ha! Ik heb me ook net aangemeld en ik kan inloggen, maar ik krijg vervolgens bij elke pagina te zien: You do not have permission to access this page.
Heb ik iets fout gedaan of moet ik gewoon even geduld hebben tot ik toegelaten ben tot de site?
Citaat van Cptzeromaniac op 15 september 2018, 16:466 minuten geleden zei Furb:Ha! Ik heb me ook net aangemeld en ik kan inloggen, maar ik krijg vervolgens bij elke pagina te zien: You do not have permission to access this page.
Eventjes geduld hebben
je krijgt een mail als je bent toegelaten
6 minuten geleden zei Furb:Ha! Ik heb me ook net aangemeld en ik kan inloggen, maar ik krijg vervolgens bij elke pagina te zien: You do not have permission to access this page.
Eventjes geduld hebben je krijgt een mail als je bent toegelaten
Citaat van Ings64 op 15 september 2018, 17:41Zojuist geregistreerd......wacht nu op akkoord. 👍
Inmiddels geaccepteerd.....dank je wel 👍👍👍👍😘
Zojuist geregistreerd......wacht nu op akkoord. 👍
Inmiddels geaccepteerd.....dank je wel 👍👍👍👍😘
Citaat van ssrucep0jtzx op 15 september 2018, 18:23Probeer nu al een dag te registreren, maar zonder succes. VPN staat al uit en verder geen gekke dingen, dus ben benieuwd wat er mis gaat.
Mailadres, diverse geprobeerd, dacht dat het daar misschien aan zou kunnen liggen, maar ook niet.... iemand nog een suggestie?
Registration denied, this forum runs an active policy of not allowing spammers. Please contact us via the "Contact Us" page link if you believe this is in error
Probeer nu al een dag te registreren, maar zonder succes. VPN staat al uit en verder geen gekke dingen, dus ben benieuwd wat er mis gaat.
Mailadres, diverse geprobeerd, dacht dat het daar misschien aan zou kunnen liggen, maar ook niet.... iemand nog een suggestie?
Registration denied, this forum runs an active policy of not allowing spammers. Please contact us via the "Contact Us" page link if you believe this is in error
Citaat van Ings64 op 15 september 2018, 18:48
21 minuten geleden zei ssrucep0jtzx:Probeer nu al een dag te registreren, maar zonder succes. VPN staat al uit en verder geen gekke dingen, dus ben benieuwd wat er mis gaat.
Hi, ik heb me zojuist zonder vpn geregistreerd en kreeg binnen een uur een bevestigingsmail. Het zou je dus moeten lukken. Misschien is de mail in je spambox gekomen. Probeer anders og een in te loggen metde gegevens waarmee je je het allereerst hebt aangemeld. Succes,
21 minuten geleden zei ssrucep0jtzx:Probeer nu al een dag te registreren, maar zonder succes. VPN staat al uit en verder geen gekke dingen, dus ben benieuwd wat er mis gaat.
Hi, ik heb me zojuist zonder vpn geregistreerd en kreeg binnen een uur een bevestigingsmail. Het zou je dus moeten lukken. Misschien is de mail in je spambox gekomen. Probeer anders og een in te loggen metde gegevens waarmee je je het allereerst hebt aangemeld. Succes,
Citaat van Cptzeromaniac op 15 september 2018, 19:341 uur geleden zei ssrucep0jtzx:Probeer nu al een dag te registreren, maar zonder succes. VPN staat al uit en verder geen gekke dingen, dus ben benieuwd wat er mis gaat.
Als je deze melding krijgt gebruik je een VPN. daar kan ik niks aan veranderen.
Net wat Ings64 al zei. Mail komt vaak in spam box binnen.
LET OP! Deze is afkomstig van no-reply@tng-support.net
1 uur geleden zei ssrucep0jtzx:Probeer nu al een dag te registreren, maar zonder succes. VPN staat al uit en verder geen gekke dingen, dus ben benieuwd wat er mis gaat.
Als je deze melding krijgt gebruik je een VPN. daar kan ik niks aan veranderen.
Net wat Ings64 al zei. Mail komt vaak in spam box binnen.
LET OP! Deze is afkomstig van no-reply@tng-support.net