Newzbin stopt na ruim 8 Jaar
Citaat van Demo op 20 augustus 2021, 12:29Het inderdaad zeer spijtig dat ze stoppen, maar wel volkomen begrijpbaar. De boetes als je gepakt wordt liegen er uiteraard ook niet om.
We zullen zien wat de toekomst gaat brengen, en misschien ook niet.
Het inderdaad zeer spijtig dat ze stoppen, maar wel volkomen begrijpbaar. De boetes als je gepakt wordt liegen er uiteraard ook niet om.
We zullen zien wat de toekomst gaat brengen, en misschien ook niet.
Citaat van Pietjepuk op 20 augustus 2021, 23:286 hours ago, Mr Chaos Newzbin said:Kijk daarom dus eerst even navraag doen voor je aannames ergens neer zet zoals hier op Duken of ergens anders
Want wat u ziet en meemaakt in usenetland, maakt u niet mee achter de schermen van Newzbin, kan ook niet want u bent op geen enkele manier betrokken geweest bij het Newzbin beheer
U kunt dus totaal niet beoordelen of ons stoppen door Brein komt, een aanname die nergens op gestoeld is want u bent immers ook niet bij ons overleg onderling geweest
Het ligt namelijk wel degelijk aan terugloop van aanbod, terugloop van posters/spotters betekend automatisch terugloop van post/spot aanbod op Newzbin
Daar er afgelopen maanden veel vooraanstaande posters/spotters zijn gestopt, juist door brein, al dan niet gepakt of bang gemaakt
Terugloop van donaties betekend wel degelijk dat kosten van servers niet meer betaald kunnen worden
Dit geld voor de gehele topic van onze AdminUw indianen verhaal gaat dus rechtstreeks naar het land der fabelen
En ik waardeer dan ook dat u zelf al uw edit geeft op uw reactie verkeerd te zitten aangaande de reden "Brein"Ik wil dan ook iedereen nogmaals vragen geen aannames te doen, te oordelen, te reageren en te insinueren, zonder daadwerkelijk onderzoek te hebben gedaan of enig navraag
Dit soort reacties doen ons namelijk erg zeer omdat het besluit al erg genoeg was, en het voelt alsof onze Admin voor leugenaar word gezetU heeft gelijk. Het doet ook zeer. Ik kan er zelfs niet van slapen. (Nee, is geen grap). Als u wilt, kan ik de admins vragen of ze mijn bericht willen verwijderen.
6 hours ago, Mr Chaos Newzbin said:Kijk daarom dus eerst even navraag doen voor je aannames ergens neer zet zoals hier op Duken of ergens anders
Want wat u ziet en meemaakt in usenetland, maakt u niet mee achter de schermen van Newzbin, kan ook niet want u bent op geen enkele manier betrokken geweest bij het Newzbin beheer
U kunt dus totaal niet beoordelen of ons stoppen door Brein komt, een aanname die nergens op gestoeld is want u bent immers ook niet bij ons overleg onderling geweest
Het ligt namelijk wel degelijk aan terugloop van aanbod, terugloop van posters/spotters betekend automatisch terugloop van post/spot aanbod op Newzbin
Daar er afgelopen maanden veel vooraanstaande posters/spotters zijn gestopt, juist door brein, al dan niet gepakt of bang gemaakt
Terugloop van donaties betekend wel degelijk dat kosten van servers niet meer betaald kunnen worden
Dit geld voor de gehele topic van onze AdminUw indianen verhaal gaat dus rechtstreeks naar het land der fabelen
En ik waardeer dan ook dat u zelf al uw edit geeft op uw reactie verkeerd te zitten aangaande de reden "Brein"Ik wil dan ook iedereen nogmaals vragen geen aannames te doen, te oordelen, te reageren en te insinueren, zonder daadwerkelijk onderzoek te hebben gedaan of enig navraag
Dit soort reacties doen ons namelijk erg zeer omdat het besluit al erg genoeg was, en het voelt alsof onze Admin voor leugenaar word gezet
U heeft gelijk. Het doet ook zeer. Ik kan er zelfs niet van slapen. (Nee, is geen grap). Als u wilt, kan ik de admins vragen of ze mijn bericht willen verwijderen.
Citaat van Jaccus op 21 augustus 2021, 00:13Tot mijn groot genoegen zie ik al erkende posters overgaan naar andere nzb sites.
Houdt het overzicht van "levende" NZB sites hier op Duken goed in de gaten en neem daar eens een kijkje.
Tot mijn groot genoegen zie ik al erkende posters overgaan naar andere nzb sites.
Houdt het overzicht van "levende" NZB sites hier op Duken goed in de gaten en neem daar eens een kijkje.
Citaat van William op 21 augustus 2021, 05:18Wat jammer om te lezen, maar volkomen te begrijpen.
Ik wil iedereen bedanken. Hoewel ik er niet dagelijks kwam, heb ik heel wat binnen gehaald via Newzbin.
Wat jammer om te lezen, maar volkomen te begrijpen.
Ik wil iedereen bedanken. Hoewel ik er niet dagelijks kwam, heb ik heel wat binnen gehaald via Newzbin.
Citaat van ShadowMaster op 21 augustus 2021, 10:15Heel erg jammer
1 van de beste nzb site's die ik nu had gevonden sinds een tijdje
maar heb nu echt geen idee welke site nu de beste is vooral met series ?
Vindt echt zeer jammer dat ze gaan stoppen
maar begrijpelijk
Heel erg jammer
1 van de beste nzb site's die ik nu had gevonden sinds een tijdje
maar heb nu echt geen idee welke site nu de beste is vooral met series ?
Vindt echt zeer jammer dat ze gaan stoppen
maar begrijpelijk
Citaat van Demo op 22 augustus 2021, 06:037 uur geleden zei Mr Chaos Newzbin:Dit soort onzin en kolder reacties als dat van u Eagle, zou beheer van Duken dus wel per direct mogen en kunnen verwijderen
Waarom worden wij na 8 jaar ineens als leugenaars gezet, en kan men zich niet vinden in de redenen die onze Admin opgegeven heeft
Ik vind dit dus persoonlijk behoorlijk disrespect aan het adres van Newzbin en zijn team
ofwel een trap in het kruis na als dank voor 8 jaar hard werken om veel voor mensen gratis beschikbaar te maken en te houdenNa het uit de lucht gaan van Community 's zijn er altijd wel mensen die door een negatieve ervaring of aanvaring een wrok koesteren en dat dan ook perse willen melden. Doorgaan op dit soort discussies heeft alleen maar tot gevolg dat er meerdere vervelende reacties bij gaan komen en gaat er ook een onnodige smet komen op een Community die een een belangrijk aandeel heeft gehad binnen dit wereldje.
27 minuten geleden zei leverworst:Met alle respect voor newzbin maar gratis is niet helemaal waar, jullie hadden heel veel donateurs.
Ook daar is al tientallen keren een onnodige discussie over geweest, want het moge toch wel duidelijk zijn dat het doen van een donatie op geheel vrijwillige basis is. Doneren was geen verplichting op Newzbin om al het geposte materiaal te kunnen binnenhalen.
7 uur geleden zei Mr Chaos Newzbin:Dit soort onzin en kolder reacties als dat van u Eagle, zou beheer van Duken dus wel per direct mogen en kunnen verwijderen
Waarom worden wij na 8 jaar ineens als leugenaars gezet, en kan men zich niet vinden in de redenen die onze Admin opgegeven heeft
Ik vind dit dus persoonlijk behoorlijk disrespect aan het adres van Newzbin en zijn team
ofwel een trap in het kruis na als dank voor 8 jaar hard werken om veel voor mensen gratis beschikbaar te maken en te houden
Na het uit de lucht gaan van Community 's zijn er altijd wel mensen die door een negatieve ervaring of aanvaring een wrok koesteren en dat dan ook perse willen melden. Doorgaan op dit soort discussies heeft alleen maar tot gevolg dat er meerdere vervelende reacties bij gaan komen en gaat er ook een onnodige smet komen op een Community die een een belangrijk aandeel heeft gehad binnen dit wereldje.
27 minuten geleden zei leverworst:Met alle respect voor newzbin maar gratis is niet helemaal waar, jullie hadden heel veel donateurs.
Ook daar is al tientallen keren een onnodige discussie over geweest, want het moge toch wel duidelijk zijn dat het doen van een donatie op geheel vrijwillige basis is. Doneren was geen verplichting op Newzbin om al het geposte materiaal te kunnen binnenhalen.
Citaat van Duken op 22 augustus 2021, 06:38Negatieve berichten mogen geplaatst worden op een plek buiten Duken.nl om. We hebben hier geen zin in welles en nietus. De meerwaarde daarvan is 0.
Wees blij met de jaren dat newzbin bestond. Bedankt.
Negatieve berichten mogen geplaatst worden op een plek buiten Duken.nl om. We hebben hier geen zin in welles en nietus. De meerwaarde daarvan is 0.
Wees blij met de jaren dat newzbin bestond. Bedankt.
Citaat van cneeke op 22 augustus 2021, 09:02Ik wil via deze weg een reactie geven op deze topic. Laatste jaren is het een kunst om veilig te posten, vpn is een must, zonder dit ben je snel het haasje. Ik heb via via leren posten en daar is kennis bij nodig en de risico's. De uploaders zijn inderdaad het ruggengraad van een site zoals Newzbin. Modjes is geen overbodige luxe, ben ze ook dankbaar dat ze de draadjes schoonhouden.
Dat zie je niet op spotnet.
Mr Chaos weet waar hij het overheeft, achter de schermen gebeurd veel om een site goed en georganiseerd te laten werken. Thanks voor al de mooie jaren.
Ik wil via deze weg een reactie geven op deze topic. Laatste jaren is het een kunst om veilig te posten, vpn is een must, zonder dit ben je snel het haasje. Ik heb via via leren posten en daar is kennis bij nodig en de risico's. De uploaders zijn inderdaad het ruggengraad van een site zoals Newzbin. Modjes is geen overbodige luxe, ben ze ook dankbaar dat ze de draadjes schoonhouden.
Dat zie je niet op spotnet.
Mr Chaos weet waar hij het overheeft, achter de schermen gebeurd veel om een site goed en georganiseerd te laten werken. Thanks voor al de mooie jaren.
Citaat van Demo op 22 augustus 2021, 09:17Laten we één ding niet vergeten, en dat is wat @Mr Chaos Newzbin en het volledige team al die jaren voor ons gedaan hebben!
En dat in hun vrije tijd en als hobby, ze zouden de respect medaille moeten krijgen voor al het harde werk en de content die ze elke dag aanboden.
En de gene die anders roepen, zeggen of posten. Kunnen zoals Chaos en Duken al aangaven, naar het land der fabelen of buiten Duken.
Ik zeg daarom nogmaals, bedankt voor alle jaren van moderatie, content en mooie dingen! En het gaat jullie goed 👍
En hopelijk @Mr Chaos Newzbin kun je hier een klein thuis vinden om gezellig rond te hangen, en eventueel je ervaring in moderatie met ons delen 😁🙏
Laten we één ding niet vergeten, en dat is wat @Mr Chaos Newzbin en het volledige team al die jaren voor ons gedaan hebben!
En dat in hun vrije tijd en als hobby, ze zouden de respect medaille moeten krijgen voor al het harde werk en de content die ze elke dag aanboden.
En de gene die anders roepen, zeggen of posten. Kunnen zoals Chaos en Duken al aangaven, naar het land der fabelen of buiten Duken.
Ik zeg daarom nogmaals, bedankt voor alle jaren van moderatie, content en mooie dingen! En het gaat jullie goed 👍
En hopelijk @Mr Chaos Newzbin kun je hier een klein thuis vinden om gezellig rond te hangen, en eventueel je ervaring in moderatie met ons delen 😁🙏