Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins
Citaat van Releases op 1 december 2013, 18:09Hele drukken maanden achter de rug en toch weer even bij DuKen langs.
Even om wat licht te schijnen in het diepen.
Op dit moment is het enkel handig om altcoins te minen. BTC is bijna onmogelijk op dit moment om wat mee te verdienen aangezien je ook je energiekosten moet meerekenen en het eventueel slijten van je hardware etc.
Verdiep je in altcoins zoals, PPC>FTC> etc
Wil je makkelijk investeren, koop dan BTC bij bitonic.nl
Die website word door een Tweaker beheerd en heb ik tot nu toe goede ervaringen mee. Honderden euro's daar al heen gestuurd.
Ga naar btc-e.com of kraken.com om een account aan te maken en vanuit daar te handelen. Let wel op dat verificatie verplicht is om te kunnen handelen. Beide websites goede ervaringen mee. BTC-E vind ik zelf het makkelijkst om te bekijken en in te handelen vanwege het goede interface.
Hele drukken maanden achter de rug en toch weer even bij DuKen langs.
Even om wat licht te schijnen in het diepen.
Op dit moment is het enkel handig om altcoins te minen. BTC is bijna onmogelijk op dit moment om wat mee te verdienen aangezien je ook je energiekosten moet meerekenen en het eventueel slijten van je hardware etc.
Verdiep je in altcoins zoals, PPC>FTC> etc
Wil je makkelijk investeren, koop dan BTC bij bitonic.nl
Die website word door een Tweaker beheerd en heb ik tot nu toe goede ervaringen mee. Honderden euro's daar al heen gestuurd.
Ga naar btc-e.com of kraken.com om een account aan te maken en vanuit daar te handelen. Let wel op dat verificatie verplicht is om te kunnen handelen. Beide websites goede ervaringen mee. BTC-E vind ik zelf het makkelijkst om te bekijken en in te handelen vanwege het goede interface.
Citaat van Freddytje op 1 december 2013, 18:17Yup, heb zoals vermeld ook via bitonic gekocht. En heb ze ook op btc-e geen verificatie ed echter wel een lagere koers. Prijs heeft vandaag wel een dipje:(
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Yup, heb zoals vermeld ook via bitonic gekocht. En heb ze ook op btc-e geen verificatie ed echter wel een lagere koers. Prijs heeft vandaag wel een dipje:(
Citaat van Duken op 4 december 2013, 08:31Eej Releases, dat is weer even geleden.
Goede tips bedankt. Ik zal gelijk neuzen in de wereld van altcoins. Daar had ik nog nooit van gehoord.
Eej Releases, dat is weer even geleden.
Goede tips bedankt. Ik zal gelijk neuzen in de wereld van altcoins. Daar had ik nog nooit van gehoord.
Citaat van Bolleeder op 4 december 2013, 16:57Hoe werkt dat minen, en hoe kan ik mijn bitcoins omzetten in geld, of hoe kan iemand het naar mijn overmaken
Hoe werkt dat minen, en hoe kan ik mijn bitcoins omzetten in geld, of hoe kan iemand het naar mijn overmaken
Citaat van Farid. op 4 december 2013, 17:14Zou iemand met mij kunnen skypen en het me uitleggen hoe dit nou werkt, ik snap er geen reet van en heb het hard nodig voor mijn privé dingetjes!
Bedankt!
Het is het niet waard tenzij je een hoge energie rekening en een nieuwe GPU wilt.
Zou iemand met mij kunnen skypen en het me uitleggen hoe dit nou werkt, ik snap er geen reet van en heb het hard nodig voor mijn privé dingetjes!
Bedankt!
Het is het niet waard tenzij je een hoge energie rekening en een nieuwe GPU wilt.
Citaat van PeaceFreak op 4 december 2013, 21:04Jongens welke coin is nu zo'n beetje het beste/winstgevende om te minen??
Ik heb als GPU een nVidia 9500GT beschikbaar...
Groeten, Rik
Jongens welke coin is nu zo'n beetje het beste/winstgevende om te minen??
Ik heb als GPU een nVidia 9500GT beschikbaar...
Groeten, Rik
Citaat van Freddytje op 4 december 2013, 21:17Jongens welke coin is nu zo'n beetje het beste/winstgevende om te minen??Ik heb als GPU een nVidia 9500GT beschikbaar...
Groeten, Rik
De btc zelf;)
Jongens welke coin is nu zo'n beetje het beste/winstgevende om te minen??Ik heb als GPU een nVidia 9500GT beschikbaar...
Groeten, Rik
De btc zelf;)
Citaat van Freddytje op 4 december 2013, 21:20Oh blijkbaar kan ik mijn berichten hier niet editen. De btc mits je de juiste hardware hebt. En anders ltc oid. Van minen heb ik niet zoveel verstand.
Oh blijkbaar kan ik mijn berichten hier niet editen. De btc mits je de juiste hardware hebt. En anders ltc oid. Van minen heb ik niet zoveel verstand.
Citaat van PeaceFreak op 5 december 2013, 09:08Ok, dank je Freddytje.
Misschien dat Releases nog een goede cryptocurrency weet?
Anders ga ik even kijken naar de LTC en het minen ervan.
Ok, dank je Freddytje.
Misschien dat Releases nog een goede cryptocurrency weet?
Anders ga ik even kijken naar de LTC en het minen ervan.
Citaat van Releases op 5 december 2013, 10:15@ Heren hierboven.
Jullie kunnen het beste deze website bestuderen : http://www.coinchoose.com/
Daar kun je zien wat op dit moment het meest winstgevend is.
Ik denk persoonlijk dat het sneller verdiend als je bijvoorbeeld een x bedrag investeerd in x coins en deze gewoon vasthoud totdat ze meer waard zijn en dan weer verkoopt etc etc.
Zelf doe ik alleen ''day-traden'' op dit moment. Inkopen en verkopen de hele dag door. Kan je leuke winsten mee maken.
@ Heren hierboven.
Jullie kunnen het beste deze website bestuderen : http://www.coinchoose.com/
Daar kun je zien wat op dit moment het meest winstgevend is.
Ik denk persoonlijk dat het sneller verdiend als je bijvoorbeeld een x bedrag investeerd in x coins en deze gewoon vasthoud totdat ze meer waard zijn en dan weer verkoopt etc etc.
Zelf doe ik alleen ''day-traden'' op dit moment. Inkopen en verkopen de hele dag door. Kan je leuke winsten mee maken.