wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins

VorigePage 6 of 26Volgende

Heftige dag voor de btc

Bitcoin flink onderuit na verbod Chinese centrale bank http://nu.nl/tech/3646220/bitcoin-flink-onderuit-verbod-chinese-centrale-bank.html via @NUnl

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Dank je wel voor de link Releases!

Daar kan, ik, in ieder geval wel mee uit de voeten, :D .

@ Heren hierboven.

Jullie kunnen het beste deze website bestuderen : http://www.coinchoose.com/

Daar kun je zien wat op dit moment het meest winstgevend is.

Ik denk persoonlijk dat het sneller verdiend als je bijvoorbeeld een x bedrag investeerd in x coins en deze gewoon vasthoud totdat ze meer waard zijn en dan weer verkoopt etc etc.

Zelf doe ik alleen ''day-traden'' op dit moment. Inkopen en verkopen de hele dag door. Kan je leuke winsten mee maken.

Yup, doe ik ook. Vandaag alleen een beetje gefaald door die fiske daling.

Heb jij trouwens veel btc?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ehm heren, als ik naar de website van Releases ga, krijg ik een tabje "LTC Profitability".

Dan moet ik, voor de Litecoin info dan, toch op Litecoin klikken, en niet op bijv. Redcoin...

Concreet: Zijn al die namen verschillende currencies, of niet?

Alvast bedankt!

Je ziet dat er veel beleggers zijn in Bitcoin. Het gebeurt steeds vaker dat wanneer de koers instort iedereen binnen enkele uren daarna massaal weer gaat inkopen waardoor de koers weer stijgt. Kwestie van de eerste zijn dus!

Ja ik kocht toen die nog net iets onder de duizend was uurtje later was die 650. Toch flinke winst misgelopen.

Dat noem ik verlies... Ik heb er begin dit jaar een paar gehad, verkocht toen ze 150 waard waren. Jammer genoeg heb ik niet nog even afgewacht... maar ja.

Geheime methode:

Maak een tijdmachine, ga naar het verleden, koop een hoop, ga na deze tijd, verkoop ze, ga naar je eigen tijd. Profit.

Ik ga er niet aan beginnen, aangezien ik geen vast inkomen heb en ik het risico te groot vind :)

Ik heb toch nog even één vraagje.

Hoeveel sneller slijt de grafische kaart als ik mijn GPU dag & nacht laat minen op Litecoins?

Kan iemand mij daar wat wijzer in maken??

Alvast dank, en een fijne avond!

Je gaat er geen winst op maken in elk geval.

VorigePage 6 of 26Volgende