do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins

VorigePage 4 of 26Volgende

Iemand al gevonden waar je makkelijk bitcoins kan kopen of geld kan toevoegen aan je account? Ik kom alleen maar op Russische en Amerikaanse payment processors.

Oh ik heb trouwens wel een goede site gevonden. Aanbod is echter wel laag dus vaak checken en er heel snel bij zijn : https://bitonic.nl/?refcode=yZsJfI52224

Ik had bijna voor 10 euro aan bitcoints gekocht... gewoon omdat het kan.

Maar ik wacht nog even tot de prijs wat zakt. Als die tenminste nog zakt...

Voor 10 euro heb je namelijk maar 0.01 Coin :schok:

Haha, ik heb er wel wat meer in zitten inmiddels. Zijn er nog andere mensen die überhaupt btc in hun bezit hebben:D

Ltc is de laatste drie dagen trouwens met 400% gestegen. Kon en kan je zeer waarschijnlijk dikke winst op pakken.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Collega van mij had gisteren voor 150 euro aan litecoins gekocht voor ... 2 dollar.....

Hij lachen joh.... nu zijn ze 30 dollar waard :S

Ja die dingen zijn echt flink gestegen. Vermoed dat die nog wel een keer zo zal stijgen.

Ik ben nu litecoins aan het minen. Ben benieuwd of het iets gaat opleveren. Iemand al rijk geworden hier?

Als ik eerder was begonnen wel haha. Is het voor jou wel rendabel dat minen? Ik zou alleen maar verlies lijden:p

Dat ga ik zo eens uitzoeken. Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen, eigenlijk ben ik al te laat haha.

Naja dat dacht ik ook heel wat maanden geleden. Baal er van dat ik toen te weinig heb gekocht en te vroeg (met verlies zelfs) heb verkocht. Echter ga ik als het goed is binnenkort wel winst maken. Helaas geen duizenden though:p tenzij ik mijn inzet ga verhogen maarja, dat is me iets te risky.

VorigePage 4 of 26Volgende