do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins

VorigePage 17 of 26Volgende

Ja, ik ook. Ik heb er wat geld in zitten maar vind alles wat er omheen gebeurd fascinerend.

Ach, wie de bitcoin al jaren in de gaten houd weet 1 ding: dat ding klapt en stijgt en klapt en stijgt, maar goed dat is met een normale munt precies hetzelfde.

Hij zal vast weer zakken en weer op komen en weer zakken en weer opkomen, al moet ik zeggen dat hij wel echt naar hoogte gestegen is die denk ik bijna niemand aan zag komen.

En die blogspot posts met doemscenario's, achja, vanaf het begin heb je allemaal artikelen en blog posts waarin beweerd wordt dat bitcoin niets is, of, niets zal worden, of in elkaar zal klappen, etc etc etc

Tot nu toe valt het allemaal mee en gaat het steeds beter met de bitcoin, natuurlijk zal er weer een dag komen dat hij een stuk inzakt, en als dat niet voor het nieuw jaar is dan stijgt hij in januari gewoon weer naar record hoogte.

BTC 4200 dollar.... kak :)

Ik weet het niet. Bitcoin zal altijd enige waarde behouden maar het zou toch zomaar kunnen instorten. De invloed die overheden en bedrijven kunnen hebben is enorm.
Met een inverstering van 100 miljoen kan men een mining fabriek opzetten waarmee de waarde enorm wordt beïnvloed.

Ja dat is waar, ik hoop dat hij weer een keer terug valt naar 2000 euro. Maar ik zie hem ook stijgen naar 20.000 euro. Blijft een kek ding die Bitcoin 

Spijt zul je hebben als het stijgt naar 20k, en geluk voel je als hij heel hard dropped naar 2k :P

Ja, zo is het... De 'experts' op dit gebied zitten er aan de lopende band naast. Zelfs voor miners is het een risicovolle onderneming. Het is gokken en geen exacte wetenschap.

'experts' inderdaad. Niemand weet wat gaat gebeuren. Het is een grote gok.

gekke vraag, buren minen bitcoins,met 10 kasten,kan het invloed hebben op mijn internet snelheid?.die klapt nl bijna naar 1 mbps

Mining heeft, voor zo ver ik weet, bijna geen bandwith nodig dus het lijkt me raar dat dat het netwerk van de buren bijna plat legt.

Is er geen storing?

VorigePage 17 of 26Volgende