Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins
Citaat van Duken op 19 augustus 2017, 16:42Ik wil al heel lang voor 50 euro instappen. En dan op btc op een mooi bedrag. Ik dacht aan 2000 dollar maar die heb ik gemist.
Natuurlijk geen wereld bedrag maar dan kan je wel een beetje meekletsen en je ziet in een oog opslag wat de 50 euro waard is. 4000 dollar btc is dat 100 euro
Als voorbeeld.... Maar of hij ooit nog zakt naar 2000.
Ik wil al heel lang voor 50 euro instappen. En dan op btc op een mooi bedrag. Ik dacht aan 2000 dollar maar die heb ik gemist.
Natuurlijk geen wereld bedrag maar dan kan je wel een beetje meekletsen en je ziet in een oog opslag wat de 50 euro waard is. 4000 dollar btc is dat 100 euro
Citaat van Meh Meh op 19 augustus 2017, 17:16Ja, daar zou je echt wat uit kunnen halen.
Stel je voor dat je dat had gedaan op de dag dat Bitcoin startte.
Vereist wel veel geluk en enig inzicht. Maar waarom geen 500 euro besteden aan allerlei coins die interessant lijken?
Dat is wat ik heb gedaan. Ik laat ze lekker staan, over een paar jaar kijk ik er weer naar. Is het weg, jammer dan.
Ja, daar zou je echt wat uit kunnen halen.
Stel je voor dat je dat had gedaan op de dag dat Bitcoin startte.
Vereist wel veel geluk en enig inzicht. Maar waarom geen 500 euro besteden aan allerlei coins die interessant lijken?
Dat is wat ik heb gedaan. Ik laat ze lekker staan, over een paar jaar kijk ik er weer naar. Is het weg, jammer dan.
Citaat van Meh Meh op 19 augustus 2017, 17:1832 minuten geleden zei Duken:Bitcoin cash..nu bijna 900 dollar
Over 2 weken het minimaal dubbele. Na het weekend zit hij zeker over de 1000 dollar.
Het wordt de tweede coin, na Bitcoin zelf.
32 minuten geleden zei Duken:Bitcoin cash..nu bijna 900 dollar
Over 2 weken het minimaal dubbele. Na het weekend zit hij zeker over de 1000 dollar.
Het wordt de tweede coin, na Bitcoin zelf.
Citaat van Meh Meh op 19 augustus 2017, 17:2035 minuten geleden zei Duken:Ik wil al heel lang voor 50 euro instappen. En dan op btc op een mooi bedrag. Ik dacht aan 2000 dollar maar die heb ik gemist.
Laat de bitcoin los. Ja, 50 euro kan mooi zijn. Maar bitcoin cash zal echt enorm stijgen en er zijn alt coins die ook veel belovend zijn.
35 minuten geleden zei Duken:Ik wil al heel lang voor 50 euro instappen. En dan op btc op een mooi bedrag. Ik dacht aan 2000 dollar maar die heb ik gemist.
Laat de bitcoin los. Ja, 50 euro kan mooi zijn. Maar bitcoin cash zal echt enorm stijgen en er zijn alt coins die ook veel belovend zijn.
Citaat van Rikkert. op 19 augustus 2017, 18:46@Duken alleen 'spelen' met geld waar je mee kan spelen.
Maar hoe meer geld je inzet, hoe meer je wint. Of verliest
@Duken alleen 'spelen' met geld waar je mee kan spelen.
Maar hoe meer geld je inzet, hoe meer je wint. Of verliest
Citaat van Meh Meh op 19 augustus 2017, 21:05Dat is de gouden regel, @Rikkert.
Er zijn mensen die een tweede hypotheek afsluiten om echt te kunnen meedoen.
Dat is oliedom. Zet alleen in wat je kan missen. Zuur als het weg is maar dan is het geen drama.
Dat is de gouden regel, @Rikkert.
Er zijn mensen die een tweede hypotheek afsluiten om echt te kunnen meedoen.
Dat is oliedom. Zet alleen in wat je kan missen. Zuur als het weg is maar dan is het geen drama.
Citaat van Duken op 19 augustus 2017, 23:11Helemaal waar, maar dat is voor een goede set geweest mehmeh
500 euro durf ik niet
maar dat pakt goed uit voor je. Super tof.
Helemaal waar, maar dat is voor een goede set geweest mehmeh
500 euro durf ik niet maar dat pakt goed uit voor je. Super tof.
Citaat van Meh Meh op 19 augustus 2017, 23:30Bitcoin cash zou wel eens het einde van bitcoin kunnen zijn en geen oplossing.
Mogelijk staan beiden op het punt in elkaar te klappen... Ik heb er vanavond erg slechte dingen over gelezen.
http://bitcoinandtheblockchain.blogspot.nl/2017/08/chain-death-spiral-fatal-bitcoin.html
Bitcoin cash zou wel eens het einde van bitcoin kunnen zijn en geen oplossing.
Mogelijk staan beiden op het punt in elkaar te klappen... Ik heb er vanavond erg slechte dingen over gelezen.
http://bitcoinandtheblockchain.blogspot.nl/2017/08/chain-death-spiral-fatal-bitcoin.html