do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins

VorigePage 15 of 26Volgende

Dit weekend wordt een spannend weekend voor de bitcoin. Hij kan een klapper krijgen. Dan wil ik een keer instappen. 

Ik wil het geen tweede internetbubbel noemen maar er gaat binnenkort zeker wat gebeuren. Ik zou dan niet te snel instappen. Meestal beginnen enkele schapen te rennen. Dan een kudde en dan alle schapen. Wacht zo lang mogelijk.

Op 15-7-2017 om 18:08 zei Duken:

Heftig... Bitcoin gezakt naar 2000 dollar. Was ook verwacht met de eventuele split. Maar toch, die munt schiet alle kanten op :)

Notitie aan mijzelf, Prutser!!!!!! Je bent weer te laat. Hij is nu 4180 waard! Je stapt natuurlijk weer niet in en blijft een pruster Duken :P

Straks is hij 8000 waard en dan? Dan ben je weer te laat :)

Dan heb je de boot weer gemist! :gek:
Ik denk dat het beter is om in de andere currency's te investeren.
Wie gisteren veel in bitcoin cash had gestopt, had nu al uitstekend kunnen chippen.
Het is en blijft bijna altijd gokken maar wie het slim aanpakt, kan overnacht zijn geld vertienvoudigen.

Ik heb toch nog even snel mijn 0,2 bitcoin verkocht paar dagen terug welke ik nog over had, vond het wel mooi, toen ik deze gekocht had waren ze nog net geen 300 euro waard, verkocht toen hij net iets meer als het tiendubbele waard was, maar dit was echt het enige wat ik nog had :D

Haha lekker.

Het is gekkenwerk in cryptoland atm. Ben benieuwd wat dit jaar nog kan brengen, of de komende 5 jaar eigenlijk. 

Het is pas begonnen, @Rikkert.
Veel mensen hebben het over, het is te laat en de boot gemist. Helemaal niet.
Zet in op Bitcoin Cash, ik verwacht in de komende weken een enorme stijging.

Heb momenteel geen BTC/Bitcoin Cash.

Zit in Stratis, Sys en Sia. Zit al redelijk ver in de plus ;). Komende maanden wil ik daar wel uit stappen eigenlijk en paar bitcoins houden for life. 

Ook veel over gelezen. Het zijn de nieuwe, kleine coins die juist heel erg interessant kunnen zijn. Besteed enkele centen aan een coin, enkele jaren later verder kijken.
Ik hou dit topic altijd bij, zit een soms onzin tussen maar ook veel lui die wel goed weten waar ze het over hebben. (hosters, miners, e.d.)

Voor 10 euro nieuwe coins kopen, bewaren voor 4 jaar. En get rich haha

VorigePage 15 of 26Volgende