Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins
Citaat van William op 12 juli 2017, 09:50Just now, Meh Meh said:Ze zijn van harte welkom. Bedankt voor je informatieve artikel.
Ja, als ze bij jou aan komen vinden ze alleen kale stammetjes, je hebt vast de planten al op gegeten
Just now, Meh Meh said:Ze zijn van harte welkom. Bedankt voor je informatieve artikel.
Ja, als ze bij jou aan komen vinden ze alleen kale stammetjes, je hebt vast de planten al op gegeten
Citaat van William op 14 juli 2017, 13:03Op 18-11-2013 om 15:03 zei Bart':Pff, ik dacht ik koop vanmiddag even zo 1 2 3 wat bitcoins maar dat valt dus vies tegen...
Had je dat toen maar gedaan
Op 18-11-2013 om 15:03 zei Bart':Pff, ik dacht ik koop vanmiddag even zo 1 2 3 wat bitcoins maar dat valt dus vies tegen...
Had je dat toen maar gedaan
Citaat van Meh Meh op 14 juli 2017, 17:58Ik zie de laatste dagen op andere forum ook veel van dat soort oude berichten voorbij komen... denk dat de meeste van die mensen erg balen.
Ik zie de laatste dagen op andere forum ook veel van dat soort oude berichten voorbij komen... denk dat de meeste van die mensen erg balen.
Citaat van William op 14 juli 2017, 22:369 uur geleden zei Draakie:Had je dat toen maar gedaan
Ja ik zag deze post vanmiddag ook langs komen, zuur zuur zuur...
9 uur geleden zei Draakie:Had je dat toen maar gedaan
Ja ik zag deze post vanmiddag ook langs komen, zuur zuur zuur...
Citaat van Meh Meh op 14 juli 2017, 23:18Echt zuur is het als je in 2009 enkele duizenden bitcoins gekocht had. En dan nu je wallet niet meer in kan.
Echt zuur is het als je in 2009 enkele duizenden bitcoins gekocht had. En dan nu je wallet niet meer in kan.
Citaat van Duken op 15 juli 2017, 16:08Heftig... Bitcoin gezakt naar 2000 dollar. Was ook verwacht met de eventuele split. Maar toch, die munt schiet alle kanten op
Heftig... Bitcoin gezakt naar 2000 dollar. Was ook verwacht met de eventuele split. Maar toch, die munt schiet alle kanten op
Citaat van Meh Meh op 15 juli 2017, 18:42Ik gooi er binnenkort veel meer in. Bitcoin heeft nog lang zijn hoogte niet bereikt. Wie 5 jaar kan wachten en ermee om kan gaan dat de koers in de tussentijd vele keren enorm daalt, kan na 5 jaar een veelfout terug verwachten.
Zoals we nu balen dat we niet zijn ingestapt in 2009, zal men in 2023 balen. Had ik in 2017 toch maar wat gekocht. Een paar duizend euro is te doen. Waarom niet, altijd beter dan een spaarrekening met 0,1% rente.
In de andere altcoins zit nog veel en veel meer. Maar dat is gokken.
Ik gooi er binnenkort veel meer in. Bitcoin heeft nog lang zijn hoogte niet bereikt. Wie 5 jaar kan wachten en ermee om kan gaan dat de koers in de tussentijd vele keren enorm daalt, kan na 5 jaar een veelfout terug verwachten.
Zoals we nu balen dat we niet zijn ingestapt in 2009, zal men in 2023 balen. Had ik in 2017 toch maar wat gekocht. Een paar duizend euro is te doen. Waarom niet, altijd beter dan een spaarrekening met 0,1% rente.
In de andere altcoins zit nog veel en veel meer. Maar dat is gokken.
Citaat van Rikkert. op 19 juli 2017, 19:54Van de week even doorlezen allemaal.
Heb zelf een aardig bedrag geinvesteerd in overige cryptos zoals Ethereum en Stratis. Heeft me aardig wat return opgeleverd.
Maar het is een grote gok. Wat blijft, wat is straks weg. En waar haal je het meeste winst eruit.
Van de week even doorlezen allemaal.
Heb zelf een aardig bedrag geinvesteerd in overige cryptos zoals Ethereum en Stratis. Heeft me aardig wat return opgeleverd.
Maar het is een grote gok. Wat blijft, wat is straks weg. En waar haal je het meeste winst eruit.
Citaat van Duken op 19 juli 2017, 19:55Wat goed, collega van mij ook. Die stapt veel in en verkoopt dan ook weer snel. Bijna een "spel" wat er gespeeld is. Nu speelt hij alleen nog met zijn winst van de afgelopen maanden. Slim gedaan.
Wat goed, collega van mij ook. Die stapt veel in en verkoopt dan ook weer snel. Bijna een "spel" wat er gespeeld is. Nu speelt hij alleen nog met zijn winst van de afgelopen maanden. Slim gedaan.
Citaat van Rikkert. op 19 juli 2017, 19:56Ik ben 'helaas' niet uitgestapt voor deze crash. Verwacht echter dat het dit jaar nog wel omhoog gaat, en dan hoger dan het was. Maar het is allemaal een grote gok en maar hopen.
Ik ben 'helaas' niet uitgestapt voor deze crash. Verwacht echter dat het dit jaar nog wel omhoog gaat, en dan hoger dan het was. Maar het is allemaal een grote gok en maar hopen.