do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins

VorigePage 18 of 26Volgende

nee geen storing,contact met knp gehad en ligt aan een instabiele kabel....maar goed ze sturen een monteur,in elk geval bedankt

3 hours ago, ore-sabre said:

gekke vraag, buren minen bitcoins,met 10 kasten,kan het invloed hebben op mijn internet snelheid?.die klapt nl bijna naar 1 mbps

Nee dat heeft daar totaal geen invloed op, het kan er wel voor zorgen dat het huis van je buren binnen no time in fik staat als ze geen goede stroom kabels hebben, 10 kasten, als dat deftige miners zijn kan dat zo 7-8KW zijn wat dat trekt lol

Munt die ik bezit is de afgelopen dagen met (tot nu toe) ongeveer 13 dollar cent gestegen.
Betreft hier SYSCOIN.

Mag dus niet klagen :proost:

13 cent? :sweat: ik zou het uit laten betalen en gelijk bij de lokale snoepwinkel een kikkertje kopen. ;)

275e00bf-1151-4d6a-b4ab-b3bafb3ba999.jpg

Heb er niet 1 van hoor, dus ik kan best wel wat kikkertjes kopen :P 

Deel de kikkertjes wel uit op de DukeN meet ;) 

Wou alleen meer een punt maken van dat er veel kan gebeuren. Als je bijvoorbeeld 100k muntjes had, had je 13k 'verdiend'.

(Verdiend tussen aanhalingstekens omdat je pas wat hebt verdient zodra het is uitgecashed)

Oooo :D Goed bezig dan! Dat is dan een dikke 13% winst. Haha lekker bezig. Ik had maandag moeten instappen in de BTC maar heb het helemaal gemist... grrrr.... ik wacht te lang. 

Nja, ik snap je wel dat je niet 'durft'. De markt schommelt nogal.

Oef, het is weer zwaar weer in crypto land.

https://coinmarketcap.com

Iets in China,zit op telefoon straks ff artikeltje zoeken..

De meeste crypto coins staan nu in de min.
Een perfect moment om in te kopen. Of om alles zo snel mogelijk te verkopen.
Ik lees regelmatig dat coins vanuit China, zelfs door McFee, worden beïnvloed.
John McFee, heeft in het verleden beweert dat 1 bitcoin over 3 jaar $500.000,- waard zal zijn.

Ja China heeft de munt deze week al 2x laten 'zinken'. 

Ik hou nog steeds alles aan. Denk dat we nog lang niet op het hoogste punt zijn. Voor wat de bitcoin ooit gaat worden: nobody knows 

EDIT:

https://techcrunch.com/2017/09/08/bitcoin-price-drops-following-report-that-china-is-going-to-shut-down-local-exchanges/?ncid=mobilenavtrend

Ze willen dus Exchanges in China verbannen. Laatst ook al ICO's verbannen.
Zodra de crypto's verbannen worden, zal het echt een hele grote crash kunnen veroorzaken.
Denk dat vooral Bitcoin en Ethereum dan zullen worden aangetast. En daardoor de andere 800+ stuks ook. Maar laten we hopen dat dat niet gebeurd :( 

VorigePage 18 of 26Volgende